تصاویـر منتـخب و دیـدنی از نشنـال جئـوگرافیـک +ادامه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 794
نویسنده : میثم حیدری

 يا مهدي : سایت نشنال جئوگرافیک که در معرفی ویژگی های طبیعی، فرهنگ و هنر جوامع از طریق تصاویر و فیلم شهرت دارد همه ساله در بخش های مختلف اقدام به برگزاری مسابقه و انتشار برترین عکس ها می کند که از میان تصاویر منتشر شده نمونه هایی را برای شما انتخاب کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید.


بنیاد نشنال جئوگرافیک (National Geographic) در ۲۷ ژوئن سال ۱۸۸۸ میلادی توسط ۳۳ دانشمند و جهانگرد که علاقه‌مند به تشکیل انجمنی برای افزایش و توسعه علم جغرافیا بودند، در واشنگتن دی‌سی تأسیس شد. یکی از موسسان این بنیاد "الکساندر گراهام بل" مخترع تلفن بود که پس از هابارد گرین گاردینر ریاست این موسسه را به عهده گرفت. ایده استفاده از عکس در کنار مقالات که از عوامل اصلی محبوبیت این مجله به شمار می‌رود را "بل" ارائه داد. آقای جان ام.فاهی (John M. Fahey) رئیس نشنال جئوگرافیک درباره هدف نشنال می‌گوید: "هدف ما تشویق مردم برای علاقه‌مند کردن آنان جهت توجه و مواظبت از سیاره‌شان است."

 

 

 

 

تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـر منتـخب , عكس , عكس دیـدنی , نشنـال جئـوگرافیـک , عكس نشنـال جئـوگرافیـک , تصاوير نشنـال جئـوگرافیـک , عكس زيبا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: