«توالت» در رسانه های اصلاح طلب! + تصاویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
«توالت» در رسانه های اصلاح طلب! + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 573
نویسنده : میثم حیدری

  

این روزها رسانه های زنجیره ای جناح دگراندیش از فرط بی سوژگی به مناسبت روز جهانی توالت و سرویس های بهداشتی، پرونده ای ویژه را در این ارتباط تدارک دیده اند!!!
به گزارش گروه يا مهدي ؛  این روزها رسانه های زنجیره ای جناح دگراندیش از فرط بی سوژگی به مناسبت روز جهانی توالت و سرویس های بهداشتی، پرونده ای ویژه را در این ارتباط تدارک دیده اند!!!
به همین مناسبت روزنامه اصلاح طلب «مغرب» در پرونده ای ویژه به استقبال این روز تاریخی رفته است! 
 

این روزنامه با عناوینی هم چون «به بهانه روز جهانی توالت؛ نیازی که به آن بی توجهیم»! ؛ «فقدان نگاه پزشکی به توسعه سرویس های بهداشتی»! ؛ «گردشگر نداریم چون توالت نداریم»! و «توالت های تهران صاحب سایت شدند»!، این مناسبت را گرامی داشته است!!!

روزنامه تجدیدنظر طلب «اعتماد» نیز در صفحه 12 شماره امروز خود، مفصلاً به بررسی و کارشناسی در رابطه با ضرورت و لزوم وجود توالت ها پرداخته است!!!

 


این روزنامه نیز با تیترهایی مانند؛ «نگاه تازه به سرویس های بهداشتی»! ؛ ضرورت تأکید بر ساخت سرویس های بهداشتی وقفی»! ؛ «کتاب تخصصی سرویس های بهداشتی»! ؛ «از موزه توالت تا روز جهانی سرویس بهداشتی»!، به استقبال این مناسبت مهم رفته و از ضرورت تابوشکنی و جسارت صحبت کردن درباره توالت، سخن گفته است!!!

روزنامه «مردم سالاری» هم از قافله سایر همقطاران خود عقب نمانده و در گزارشی خبری، صحبت های مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران را پیرامون مسأله توات و سرویس بهداشتی، انعکاس داده است!!!


جالب آنجاست که همسو با جراید زنجیره ای اصلاح طلب در داخل کشور، در روزهای گذشته نیز شبکه های ماهواره ای خارج نشین نیز با برگزاری میزگردهای تخصصی، به بررسی نقش و ضرورت وجود توالت در جوامع بشری پرداختند و از لزوم توجه به مسأله سرویس های بهداشتی در جهان امروزی سخن گفتند!!!
با این وجود ، توجه بیش از اندازه ارگان های رسانه ای اصلاح طلبان به موضوعاتی هم چون "مخلی" و "توالت" شایسته تقدیر بوده و نشان دهنده هوش سرشار و دغدغه متعالی این قبیل رسانه هاست؛ اما باید این نکته مهم را نیز مدنظر داشت که اینگونه جراید می بایست در پرداختن به مسائل اولویت بندی قائل شوند، چراکه می باید در وهله نخست، موضوعات اساسی و اصلی را در کانون توجهات قرار داد و پس از آن، اذهان عمومی را به سمت مواردی همچون "توالت" جلب نمود!!!  
 

تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: رسانه , توالت , پرونده , يامهدي , مير حسين موسوي , هاشما , كروبي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: