ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 519
نویسنده : میثم حیدری

 

 

مهمان‌پرست: غیرمتعهدها مناسبات با رژیم صهیونیستی را قطع کنند
ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد

خبرگزاری يا مهدي: سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، از اعضای عدم تعهد خواست تا هرگونه مناسبات با این رژیم را قطع کنند.

خبرگزاری فارس: ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد

 

به گزارش خبرگزاری يا مهدي، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تازه‌ترین اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در نوار غزه و  از جمله به شهادت رساندن جمعی از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، ضمن محکوم کردن شدید این حملات اظهار داشت: متأسفانه در سکوت سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر کشتار مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین تبدیل به رویه معمول رژیم صهیونیستی شده و انفعال این سازمان‌ها و نهادها در برخورد با این جنایات سبب جری‌تر شدن بیش از پیش رژیم صهیونیستی شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اقدام جنایتکارانه نظامیان صهیونیستی در کشتار مردم غیرنظامی را تروریسمی سازمان یافته دانسته و به شدت محکوم می‌کند و به عنوان رئیس جنبش غیرمتعهدها، توجه کشورهای عضو این جنبش را به مسئولیت خطیر آنان در قبال دفاع از ملت مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، معطوف کرده و محکومیت قاطع این جنایات از سوی کشورهای عضو جنبش و قطع هرگونه مناسبات با رژیم صهیونیستی را خواستار است.

فارس


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مهمان پرست , رژيم صهيونيستي , غزه , محكوم , ايران , جنگ غزه , يا مهدي نيوز , خبر گزاري يا مهدي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: