بازی به سادگی دوران کودکی برای کامپیوتر/ دانلود در ادامه مطلب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 924
نویسنده : میثم حیدری

  

Crayon Physics Deluxe یک بازی با گرافیکی ساده و دوست داشتنی است. شما در یک صفحه کاهی و با نقاشی های کودکانه به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت.
به گزارش يا مهدي، این بازی یک بازی فوق العاده است که نیاز به خلاقیت بالا دارد. اصل این بازی را با قلم نوری باید انجام داد بدین صورت که چند خط می کشید و بعد یک توپ را به مقصد می رسانید. هر چند که این بازی برای قلم نوری طراحی شده است ولی با موس هر می توان به راحتی انجام داد. شما باید در این بازی با نقاشی و قوانین فیزیک سر و کله بزنید.


در آغاز هر مرحله، شاهد ترسيم شدن چند خط در صفحه خواهيد بود. تصاوير اوليه قابل حرکت نيستند و نمي‌توانيد آن‌ها را پاک کنيد اما خطوط و اشکالي که خودتان رسم مي‌کنيد، کاملا تحت قوانين فيزيک عمل مي‌کنند و البته گاهي نيز برايتان دردسر درست مي‌کنند. به ياد داشته باشيد که اگر روي هر خط، راست کليک کنيد مي‌توانيد آن را پاک کنيد.

 





توپ را نيز مي‌توانيد با کليک کردن روي آن حرکت دهيد. با کليک راست، توپ را به سمت چپ و با کليک چپ، آن را به سمت راست هدايت کنيد.

اين بازي علاوه بر اين که معماهاي بسيار جالبي را مطرح مي‌کند، شايد بتواند ذوق نقاشي کردن را در شما ايجاد کند. 


برای دانلود بازي Crayon Physics Deluxe را با حجم 28 مگابايت اینجا را کلیک کنید.

 

 دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , يا مهدي , دوران كودكي , خبر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: