اگر هاشمی و خاتمی کاندیدا شوند/ناطق رأی می‌آورد/خاتمی 20 میلیون رأی دارد! + ادامه مطلب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 543
نویسنده : میثم حیدری

 پیش‌بینی‌های جالب زیباکلام و قنبری از آینده جریان چپ؛

زیباکلام و قنبری تحلیل‌های جالبی را درباره هاشمی و خاتمی مطرح می‌کنند. زیباکلام از رأی 20 میلیونی خاتمی سخن می‌راند و قنبری نیز به کاندیداتوری هاشمی اشاره می‌کند.
گروه سیاسی مشرق ــ صادق زیباکلام و داریوش قنبری، دو چهره اصلاح‌طلبی هستند که نسبت به سایر هم‌مسلکان خود حضور بیشتری در رسانه‌ها دارند و درباره تحرکات انتخاباتی اصلاح‌طلبان نیز ابراز نظرهای فراوانی از این دو در رسانه‌ها وجود دارد.

دو چهره اشاره شده اخیراً در نمایشگاه مطبوعات، مصاحبه‌هایی را انجام داده‌اند که در آنها اشاره‌های جالبی به کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی و البته آیت‌الله هاشمی بهرمانی(رفسنجانی) شده است.

*خاتمی نامزد شود، 20 میلیون رأی می‌آورد

اظهار نظر اول مربوط به صادق زیباکلام است که اعلام کرده اگر خاتمی در انتخابات آتی نامزد شود، 20 میلیون رأی می‌آورد.

زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه اصلاح طلبان حرف های جدی بسیاری می‌زنند اما اصولگرایان نمی‌خواهند اصلاح طلبان در انتخابات حضور داشته باشند، گفته است: اگر اصولگرایان در خرداد ۷۶ می‌دانستند که آقای خاتمی بالای بیست میلیون رای خواهد آورد، نمی‌گذاشتند.

وی می‌افزاید: معتقدم اگر خاتمی نامزد شود بالای بیست میلیون رای خواهند آورد.

*اگر هاشمی از ناطق حمایت کند

این چهره اصلاح‌طلب همچنین اشاره‌ای به کاندیداتوری ناطق نوری هم می‌کند و می‌گوید: اگر آقای ناطق نوری با تایید آیت الله هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شوند، با وجود تخریب‌های سنگینی که تاکنون اتفاق افتاده رای بسیار بالایی خواهند آورد. البته هیجکدام از این موارد جای خاتمی را نخواهد گرفت.

*اصلاح‌طلبان فعالیت انتخاباتی نداشته‌اند!

داریوش قنبری نیز به ایلنا گفته است: جناح اصلاح طلب تاکنون تحرکت انتخاباتی خاصی نداشته است و بحث‌هایی که تاکنون درمورد انتخابات به اصلاح طلبان نسبت داده شده بحث‌هایی است که جناح مقابل در رسانه‌های خود منعکس کرده‌اند. درحالی که اصلاح طلبان در مجموع دراین زمینه مواضع چندانی نداشته‌اند.

وی همچنین می‌افزاید: اگر اصلاح طلبان در لحظات پایانی هم تصمیم به حضور در انتخابات بگیرند و چهره مناسبی را کاندیدای خود قرار دهند قطعا می‌توانند نتیجه را به سمت خود تغییر دهند شخصیت‌هایی مثل سید محمد خاتمی می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در اجماع اصلاح طلبان داشته باشد.
این نماینده سابق مجلس با اشاره به کاندیداتوری خاتمی و هاشمی می‌گوید: نقش شخصیت‌های کلیدی همچون آقای خاتمی و آیت الله هاشمی را نباید نادیده گرفت. در کل من معقتدم موفقیت اصلاح طلبان در گرو حضور چنین شخصیت‌هایی در انتخابات پیش رواست.

*اگر هاشمی و خاتمی کاندیدا شوند

قنبری ادامه می‌دهد: تفاوتی نمی‌کند که این شخصیت‌ها خود کاندید شوند و یا از چهره‌هایی که در انتخابات حضور دارند حمایت کنند اما اگر خودشان کاندید شوند تاثیر بسیار زیادی در مشارکت مردم در انتخابات خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور خاتمی موجب اجماع بی‌نظیر اصلاح طلبان در انتخابات خواهد شد تاکید کرد‍: در این صورت آنچه در ۲ خرداد ۷۶ پدید آمد به شکل وسیع تری در خرداد ۹۲ نیز اتفاق خواهد افتاد.

تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: خاتمی , هاشمی , فتنه , اغتشاش , تقلب ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: