چند انفجار مهيب مكه مكرمه را لرزاند + تصاوير در ادامه مطلب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 489
نویسنده : میثم حیدری
وقوع چند انفجار در محل هتل بين المللي اينترکنتيننتال در مکه مکرمه که در نزديک دفتر شيخ "عبدالعزيز آل الشيخ" مفتي اعظم وهابيون سعودي قرار دارد، موجب آتش سوزي وسيعي در اين شهر شد که احتمال سرايت آن به خط لوله گاز اصلي مکه وجود دارد.
به گزارش مشرق ، تا به اين لحظه اطلاعات دقيقي از تعداد كشته شدگان و زخمي ها در دست نيست اما اين رسانه ها اعلام كردند كه اين انفجار در يك هتل بين المللي به نام "انتركونتين تال" رخ داده است.
 
به محض وقوع اين انفجار مهيب، 15 گروه از آتش نشانان عربستاني به محل اعزام شدند تا بتوانند آتش به وجود آمده از اين انفجار را مهار كنند.
 
اين هتل در نزديكي زندان مركزي مكه مكرمه قرار دارد. زنداني كه در آن تعداد زيادي از زندانيان سياسي عربستان، حبس شده اند.
 
گفتنی است ساختمان "رابطه علماي جهان اسلام" كه رياست آن بر عهده مفتي اعظم عربستان، "عبدالعزيز آل الشيخ" است نيز در نزديكي اين هتل و محل انفجار قرار دارد.
 
همچنين يكي از بزرگ ترين لوله هاي انتقال گاز عربستان، در چند صد متري محل اين انفجار قرار دارد و اين به آن معني است كه احتمال گسترده تر شدن دامنه آتش سوزي و كشيده شدن آتش به اين لوله گازي نيز وجود دارد.
 
چند روز پيش نيز بر اثر وقوع انفجاري در شرق "رياض" پايتخت عربستان يك ساختمان صنعتي فرو ريخت. بر اثر آن انفجار نزديك به 200 نفر كشته و زخمي شدند.






تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: انفجار , مکه , مکرمه , هتل , تصاوير , عکس , مشرق ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: