خانه‌داری نماینده سابق مجلس/ معلم فائزه در غرفه مشرق/ وقتی یک بازدید کننده به دادمان رسید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 402
نویسنده : میثم حیدری

  حواشی روز چهارم نمایشگاه مطبوعات؛


***در ساعات اولیه یک نوجوان به غرفه ما آمد و حرف های جالبی درباره اخاذی 120 هزار تومانی هنرستانشان از دانش آموزان مطرح کرد.

***روز چهارم نمایشگاه مطبوعات روز حضور چهره‌های فرهنگی بود. به ندرت می شد رجال سیاسی را رویت کرد و اغلب چهره های شناخته شده را بازیگران، نویسندگان، خوانندگان در بر می گرفتند. عبدالحسین مختاباد، بنیامین بهادری، رضا امیرخانی، بهنوش بختیاری، بازیگران مجموعه خنده بازار، مهران رجبی، مجید اخشابی، گروه آریان،‌ محمود گبرلو، پگاه آهنگرانی، سحر دولتشاهی و ... از جمله کسانی بودند که در روز چهارم نمایشگاه به مصلی آمده بودند.

***امروز بالاخره پای اعضای کابینه هم به نمایشگاه باز شد؛ رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اولین وزیر کابینه بود که امروز خود را به نمایشگاه رساند.

او دلیل تاخیر اعضای کابینه را برای حضور در نمایشگاه مطبوعات، «گرفتاریها و تراکم کاری آقایان وزرا» عنوان کرد و گفت: آقای رئیس جمهور دیروز در جلسه هیئت دولت تاکید کرد وزرایی که می‌توانند و فرصت می‌کنند، حتماً سری به نمایشگاه بزنند.

***صبح اول وقت یک پیرمرد به غرفه مشرق امد و اصرار داشت "روزنامه مشرق" را رویت کند و تلاش خبرنگاران مشرق برای متقاعد کردنش ناکام ماند و این مرد کهنسال با غرولند و اخم غرفه را ترک کرد.

***مسوول فدراسیون سوارکاری با حضور در غرفه مشرق از پیامک های خبری تشکر کرد. او درخواست کرد تا احادیث صبحگاهی برای مخاطبان ورزشی نیز ارسال شود.

***از سحر دولتشاهی خواستیم تا به سوالاتمان درباره سینما پاسخ دهد که او گفت "امروز فقط به سوالات تئاتری پاسخ می‌دهم." با او گفتگویی کردیم که انشاالله بزودی در مشرق منتشر خواهد شد. 

*** امروز خانمی با مراجعه به غرفه مشرق می‌گفت: "معلم فائزه هاشمی بودم." بسیار خسته بود لذا از او دعوت کردیم تا لحظاتی را در غرفه ما بنشیند و نفسی تازه کندکه قبول نکرد. همین که از ما فاصله می‌گرفت، گفت: مادر فائزه از اون اول از دستش عاصی بود.

*** فقط دو روز تا 13 آبان باقی مانده است، ولی نمایشگاه مطبوعات هیچ رنگ بویی از انقلاب دوم ندارد. دیروز شیخ الاسلام از این موضوع به شدت انتقاد کرد. او می‌گفت ما در انقلاب دوم بینی آمریکا را به خاک مالیدیم و به همین خاطر بود که امام فرمودند تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان پيرو خط امام (ره) بزرگتر از انقلاب اول برشمردند.

*** امروز برخی ما را متهم می کردند که به منابع خاص دسترسی داریم و گزارش‌های خود را با استناد با این منابع منتشر می‌کنیم. مشغول پاسخ به این دوستان بودیم که فردی وارد غرفه شد و گفت من اسنادی از یک سرقت بزرگ در سازمانی عریض و طویل دارم. اسناد را ورق زدیم و به او قول دادیم تا پس از بررسی‌های لازم آن را منتشر کنیم..... دیگر مجبور نبودیم به این گروه توضیح دهیم که مردم در انتشار این گزارش‌ها نقش موثری ایفا می‌کنند.

*** زهره الهیان، نماینده مجلس هشتم که در انتخابات 12 اسفندماه سال گذشته از راهیابی به بهارستان بازماند، امروز در غرفه مشرق حضور یافت. او این روزها در دو بیمارستان تهران بیماران را ویزیت می‌کند. فراغت از چهار سال حضور در خانه ملت در حال حاضر این فرصت را به وی داده تا به کانون گرم خانواده بپردازد.

*** دو ساعت آخر چهارمین روز نمایشگاه حال و هوای کاملا فوتبالی به خود گرفته بود و صحنه هایی اتفاق افتاد که شاید تا آخرین روز نمایشگاه نوزدهم دیگر اتفاق نیفتد. قسمت میانی نمایشگاه جایی که غرفه روزنامه های ورزشی قرار داشت غرفه های دو روزنامه پرسپولیس و پیروزی به نوعی با هم به رقابت پرداختند؛ آن هم در مسابقه جذب مخاطب برای دیدن پخش زنده دیدار پرسپولیس و پیکان. البته خوراک این جمعیت زیاد روبروی دو غرفه هم جور شد؛ زدن 6 گل پرسپولیس و موقعیت های خطرناک این تیم فریاد و هورای طرفداران تیم سرخپوش پایتخت را در پی داشت و از انتهای سالن هم می شد فهمید که پرسپولیس گل زده است. البته صحبتهای رد و بدل شده مقابل غرفه ها نیز در نوع خود جالب بود؛ کمتر کسی بود که از آنجا عبور کند و با دیدن یا شنیدن نتیجه بازی قیافه اش از تعجب تغییر نکند و جمله دارم خواب می بینم یافتوشاپ نیست؟ را به کار نبرد. تعجب آنها جایی بیشتر می شد که می فهمیدند کریم انصاری فرد 3 گل از 6 گل را به ثمر رسانده است! برخی دو آتیشه های پرسپولیس هم از پیراهن آبی پیکان حسن استفاده را برده و خاطره 6 تایی ها را به یاد استقلالی ها می آوردند و دلیل 6 گل سرخها را لباس آبی پیکان می دانستند.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه , مصلی , فائزه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: