ايران چگونه رژیم اسرائيل را نابود خواهد کرد+ فيلم در ادامه مطلب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 513
نویسنده : میثم حیدری

  در مستند لبه پرتگاه بررسی شد/ 1


در پي درخواست‌هاي مکرر مخاطبان مشرق براي انتشار فيلم مستند جنجالي "لبه پرتگاه"، اين مستند براي نمايش و بارگذاري در اختيار بازديدکنندگان قرار مي‌گيرد.
به گزارش گروه بين‌الملل مشرق، فيلم مستند "لبه پرتگاه" که قسمت نخست آن، چندي پيش از شبکه تلويزيوني "الميادين" لبنان پخش شد اکنون به يکي از پربيننده‌ترين مستندهاي پخش‌شده از شبکه‌هاي تلويزيوني عربي تبديل شده است.

اين مستند، طبق گزارش‌هاي دريافتي از رسانه‌هاي خارجي، جنجال گسترده‌اي را در دواير سياسي، نظامي، اطلاعاتي و امنيتي کشورهاي غربي و به‌ويژه رژيم صهيونيستي برانگيخته و به علت دقت، کدهاي فراوان و اطلاعات وسيع استفاده‌شده در تحقيقات اوليه ساخت آن، بازتاب فراواني در ميان کارشناسان و تحليلگران داشته است.

در اين مستند، علاوه بر مصاحبه با مقامات درجه‌يک نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي، آمريکا، سوريه، لبنان، مصر و جمهوري اسلامي ايران، تصاويري واقعي و نيز پويانماهاي سه‌بعدي درباره حمله احتمالي آمريکا و رژيم صهيونيستي به اماکن حساس سياسي، نظامي، امنيتي، هسته‌اي و رسانه‌اي کشورمان به تصوير کشيده شده و اخبار و سخنراني‌ها و پيامدهاي احتمالي اين حملات و نيز واکنش سهمگين موشکي، زميني، هوايي، دريايي و الکترونيک نيروهاي مسلح ايران و نيروهاي عضو محور مقاومت در منطقه از جمله سوريه و حزب‌الله لبنان مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
مشرق، شما را به تماشا و بارگذاري قسمت نخست اين مستند از طريق چهار پنجره زير دعوت مي‌کند و در آینده نزدیک نیز قسمت دوم این مستند را منتشر خواهد کرد.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: لبه , پرتگاه , مستند , جنگ , حمله , جهاني , منطقه , خاورميانه , ايران , اسرائيل , رژيم , صهيونيستي , لبنان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: