استفاده ابزاری دلالان ارز از دختران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استفاده ابزاری دلالان ارز از دختران
نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391
بازدید : 491
نویسنده : میثم حیدری

  روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

استفاده ابزاری دلالان ارز از دختران/ برنامه دیدار سران اصلاحات با هاشمی/ عارف، نجفی و جهانگیری در منزل خاتمی/ میزان سکه و طلای کشف‌شده از دلالان و..

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*محمدرضا عارف در جمع گروهی از اساتید دانشگاه ها گفته است: "من برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مصمم هستم. من به برنامه‌هایم ایمان دارم و می‌توانم آنها را در پازل اصلاحات به نتیجه برسانم."

عارف با اشاره به دیدار چندی قبل خود با خاتمی گفته "خاتمی با آمدن من مخالف نیست. او فقط نگران تشتت آرای اصلاح‌طلبان مثل انتخابات 84 است. خاتمی به دنبال ایجاد یک مکانیسم انتخاباتی در میان اصلاح‌طلبان است." عارف در پایان تأکید کرده" شانس من در میان کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلبان از همه بالاتر است و با اجازه کسی نیامده‌ام که با اخم آنها کنار بروم."

*برخی اعضای مجمع روحانیون در تلاش هستند به مناسبت عید غدیر خم مراسم جشنی را در منزل محمد خاتمی برگزار نمایند. این جلسه با هدف نمایش وحدت در میان جبهه دوم خرداد و با دعوت از کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری همچون عارف، نجفی، جهانگیری، کواکبیان و مهرعلیزاده برگزار خواهد شد.

*جمعی از سران جبهه اصلاحات در نظر دارند به بهانه بازداشت مهدی و فائزه هاشمی با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار و با وی ابراز همدردی کنند. هماهنگ‌کننده این دیدار یکی از نمایندگان سابق قزوین در مجلس است که ارتباط خوبی با مجمع روحانیون و هاشمی رفسنجانی دارد. سران اصلاحات می‌گویند ما نگران جذب هاشمی توسط نظام هستیم و به بهانه دستگیری فرزندانش باید خود را به وی نزدیک نماییم چرا که هاشمی قدرت چانه زنی در نظام و میان روحانیون و مراجع را داراست.

*به دنبال دستگیری 34 تن از عوامل ایجاد اغتشاش در مناطق زلزله‌زده ورزقان، ترکیب دستگیرشدگان پازل قابل تأملی را به وجود آورده است. در میان دستگیرشدگان چند تن از عوامل منافقین، خبرنگاران بی‌بی‌سی، اعضای گروهک جبهه ملی، هواداران نهضت آزادی، چند بهایی، اعضای پژاک، پان‌ترکیست‌ها و دستگیرشدگان فتنه 88 وجود دارند. از دستگیرشدگان مقادیر قابل‌توجهی مشروبات الکلی، مواد مخدر و آلات قمار به دست آمده است. کمپ اصلی این افراد در روستای سروند بوده است.

*به دنبال دستگیری تعدادی از دلالان بازار ارز و سکه معلوم شده که چند مؤسسه مالی و اعتباری در خرید سکه و شمش طلا دست داشته‌اند. در اعترافات برخی دلالان ارز و سکه آمده که بخش عمده سود دلالی خود را به دبی و لندن منتقل کرده‌اند. در روزهای نخست برخورد با دلالان ارز و سکه بیش از 12 هزار سکه و 800 کیلو شمش طلا به دست آمده است. 

* مدیرمسؤول یک سایت خبری استانی که متهم به فساد مالی 14 میلیاردی است از کشور خارج شده و به دبی فرار کرده است. وکیل این متهم در نامه‌ای مدعی شده مبلغ فوق حدود شش میلیارد تومان است.

*شنیده‌ایم که با استعفای کاظم جلالی که از سوی فرهاد دانشجو به عنوان رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد منصوب شده بود هنوز موافقت نشده و وی همچنان به عنوان نماینده مردم شاهرود و رئیس منطقه 10 مشغول به کار است.

*در جلسه محفلی بهاییت مصوب شده از طریق رسانه‌ها عبارت" پیامبر اسلام، نگین و زینت انگشتری انبیاست" ترویج شود. این افراد با اشاره به آیه 40 سوره حجرات می‌گویند باید پیامبر اسلام را نگین انگشتر انبیا معرفی کنیم نه ختم‌کننده رسالت انبیا، با تفسیر زینت‌بودن ما می‌توانیم خود را ادامه‌دهنده رسالت انبیا معرفی کرده و اثبات نماییم که رسالت انبیا خاتمه نیافته و این رسالت به ما منتقل شده است.

*در جلسه گروهی از سران جبهه دوم خرداد، محمد خاتمی گفته است:" ما نمی‌توانیم با کاندیدای ضعیف وارد صحنه انتخابات شویم. ما باید اعتماد حداکثری اصلاح‌طلبان را با کاندیدایی قوی و مورد اجماع به دست آوریم تا شانس پیروزی مان افزایش پیدا کند. خاتمی مخالف طرح گزینه‌هایی چون عارف، جهانگیری، نجفی و مهرعلیزاده است.

*علی‌اکبر ناطق نوری در دیدارهایش نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرده و معتقد است مردم به دنبال نسل جدیدی از کاندیداها هستند.

*براساس گزارش یکی از روحانیونی که اخیرا از سفر تبلیغی در جنوب عراق به کشور بازگشته، در این مناطق گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مسلط مردم و نخبگان و رسانه هاست و طیف گسترده‌ای از شیعیان بصره و فاو را مقلدان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب تشکیل می‌دهند.

*18 نفر از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران یک روزنامه تلاش دارند با لابی‌های گسترده خود را به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شستا تحمیل کنند. این خبرنگاران که آینده کاری‌شان را در خطر می‌بینند درصدد دست و پا کردن شغل و مسؤولیت برای خود هستند.

*در هفته‌های اخیر روند بازگشت داوطلبانه اتباع افغانی به کشورشان افزایش یافته است. سرد شدن هوا، عدم برخورداری افاغنه از یارانه‌های طرح هدفمندی، بالا رفتن هزینه‌های رهن و اجاره و نوسانات ارزی در این مهاجرت‌ها نقش داشته است. در استان تهران این روند شدت بیشتری داشته و در مناطق ورامین و شهریار روزانه 500 تن از اتباع افغانی داوطلبانه به کشورشان بازگشته‌اند.

*یکی از دلالان ارز و طلا در اعترافات خود گفته است: "من در ماه‌های اخیر با اجاره زنان و دختران به عنوان حمل‌کنندگان طلا و زیورآلات، مقادیر قابل توجهی طلا را از کشور خارج و به دبی منتقل کرده‌ام."

*طرح دو مرحله‌ای مصطفی کواکبیان برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به خاتمی ارائه شده است. مرحله اول این طرح مبتنی بر اجماع جبهه دوم خرداد بر محور کاندیداتوری هاشمی یا خاتمی است که البته کواکبیان اولویت را به نامزدی خاتمی می‌دهد. در صورت نیامدن خاتمی یا هاشمی، طرح مناسک (مجمع نخبگان اصلاح‌طلب سراسر کشور) پیشنهاد شده است تا هر کاندیدایی که در پارلمان رأی بیشتری آورد به عنوان نامزد جبهه دوم خرداد معرفی شود.

*در انفجار دیروز بیروت سرتیپ "وسام الحسن" رئیس شاخه اطلاعات و امنیت لبنان کشته شد. برخی کارشناسان وی را مؤسس و نفر اول گروه 14 مارس می‌دانند که با تشکیل دادگاه رفیق حریری سعی داشت حزب‌الله لبنان را به عنوان متهم اصلی قتل حریری معرفی کند. در اسناد ویکی‌لیکس از "وسام الحسن" به عنوان عامل اصلی جمع‌آوری شهود دروغین علیه حزب‌الله و سوریه نامبرده شده است. پس از ناکامی غرب در سوریه، آمریکا و سوریه فاز دوم فتنه‌انگیزی خود را لبنان و بیروت تعریف کرده‌اند.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: خاتمی , عارف , هاشمی , نجفی , اصلاحات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: