پیکرهای 29 شهید گمنام سراسر کشور را عطرافشانی می‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 373
نویسنده : میثم حیدری

  

همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع)
پیکرهای 29 شهید گمنام سراسر کشور را عطرافشانی می‌کند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شهادت حضرت جواد‌الائمه(ع) پیکرهای مطهر 29 شهید گمنام دفاع مقدس در استان‌های تهران، ایلام، اصفهان، گلستان، کردستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری می‌شود.

خبرگزاری فارس: پیکرهای 29 شهید گمنام سراسر کشور را عطرافشانی می‌کند

 

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، به مناسبت سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) پیکرهای مطهر 35 شهید دوران دفاع مقدس که طی سه ماه گذشته توسط گروه‌های جستجوی کمیته مفقودین و مساعدت گروه پاکسازی میادین مین تفحص شده‌اند، در 19 نقطه و 12 استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

کمیته جستجوی مفقودین اعلام کرد که 6 تن از این شهدا شناسایی شده‌اند که در شهرهایشان به خاک سپرده می‌شوند. شهدای بی‌نشان نیز در 14 نقطه از استان‌های گلستان، کردستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، ایلام و اصفهان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

این شهدای تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های مطلع‌الفجر، والفجر یک، 6، 8 و 9، بیت‌المقدس، فتح‌المبین، قدس 5، قادر، تک دشمن در سال 67، خیبر، کربلای 4 و درگیری سال 60 در نقاط مرزی هستند.

کمیته جستجوی مفقودین با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرهای یاد شده، به ویژه دانشجویان و جوانان درخواست کرد با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام/م

 


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: شهيد گمنام , شهيد , پيكر شهداي گمنام , تشيع شهداي گمنام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: