اعتراض محمد اصفهانی به پارازیت های ماهواره ای
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 493
نویسنده : میثم حیدری

  به نوشته ظهور۱۲ محمد اصفهانی خواننده معروف پاپ در نوشته ای ضمن اعتراض به شرایط موجود کشور و فضای سانسور، توهین به پیامبر اسلام و عدم تلاش برای ارائه چهره ای رحمانی از او از ارسال پازرازیت ها که می توانند به بروز سونامی سرطان منجر شوند انتقاد کرده و آورده است:« از شما متصدی پارازیت !

اعتراض محمد اصفهانی به پارازیت های ماهواره ای

میپرسم : بیماری که داروهای سرکوب ایمنی مصرف میکند تا عضو پیوندی اش در بدن باقی بماند… سالمندان فرتوت که اصلا ماهواره نمی بینند؛ بیماران سرطانی وضعیف تحت شیمی درمانی ؛ مسلولها و جانبازان و معلولان ؛ بیماران اعصاب و روان ؛ آدمهای سالم و قوی که ماهواره نگاه نمی کنند ؛ بچه های سرطانی در کانونهایی مثل محک ؛ دیالیزی ها ؛ حامله ها ؛ نوزادها وجنین ها و… همه روز و شبشان را با پارازیت های ماهواره ای و تشعشعات مسموم و مضر آن طی کنند تا شما که کسی جرات ندارد در باره تان سؤال کند به وظیفه ی فرهنگی خود درجبهه های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عمل کنید؟ و مثل همیشه فقط با سیستم حذفی ظاهرا به سراغ دشمن و در اصل به سراغ هموطنان و خانواده های خود بروید؟

نکند خطر این تشعشعات را شوخی گرفته اید؟ آیا میدانید رهایی از حق مردم در روز جزا هیچ علاجی جز حلالیت از تک تک آنها ندارد وحتی خداوند بزرگ هم از ناحیه ای جز طلب حلالیت ؛ قادر به رفع و رجوع آن نیست؟ و اما بعد … جالب اینجاست که ناگهان تمامی این ضرورت ها و احساس مسئولیت های مطابق مصلحت که وضع و تشخیص آنها هم فقط با همان قشر غیر پاسخگو و مجهول است یکدفعه رنگ می بازد ؛ محو میشود و از بین میرود ! چرا ؟؟؟» وی همچنین در این نوشته که در سایت شخصی اش منتشر شده آواز اخیرش را را به پیامبر اسلام تقدیم کرده و آورده است:« آواز “غم غفلت” را که با همراهی دوست خوب و همکارم بهروز صفاریان ؛ بر غزل تابناک شاعر بزرگ ؛ بیدل دهلوی در استودیوی بهروز اجرا نمودم پیشکش می کنم به پیشگاه اسوه و نمونه ی اخلاق و محبت و جذب … یعنی پیامبر گرامی اسلام . این اثر ؛ وصف الحال این روزهای کسی است که متاسفانه فقط نامش شبیه به محمد مصطفی است و درد دل اوست با هموطنانش .»

منبع : سایت شخصی محمد اصفهانی


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: شاهين نجفي , محمد اصفهاني ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: