بسیجی باید با رفتار و کردارش شناخته شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بسیجی باید با رفتار و کردارش شناخته شود
نوشته شده در شنبه 15 مهر 1391
بازدید : 394
نویسنده : میثم حیدری

 

بسیجی باید با رفتار و کردارش شناخته شود
سپاه نیوز: استاندار کرمان گفت: امروز باید یک فرد بسیجی نه تنها با ظاهر خود بلکه با رفتار، کردار و منش والایش در جامعه شناخته شود.

به گزارش سپاه نیوز؛ اسماعیل نجار در همایش تجلیل از کارمندان بسیجی استان کرمان با تبریک و گرامیداشت ولادت با سعادت امام رضا(ع) و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری، دلاور مردی، از جان گذشتگی و اراده آهنین مردم غیور و با ایمانی است که همواره بر تارک این مرز و بوم می‌درخشند.
وی افزود: ملت سرافراز ایران با تمام قامت و ایمانی راسخ در مقابل کفر و استکبار ایستادگی و مقاومت کرده و سیلی محکمی را به صورت استکبار زده است که دستاوردهای بی‌نظیر، درخشان و افتخارآمیزی را در تاریخ به ثبت رساند.
نجار ابراز داشت: در جبهه آن چه که دیده می‌شد و برجستگی داشت عشق، اخلاص و عمل و توجه به فرمان امام راحل بود و در سراسر جبهه در آن به غیر از این چیزی دیده نمی‌شد.
وی با اشاره به پیوند ماهواره‌ای بین عراق و امریکا در دوران دفاع مقدس و همچنین حمایت از بعثی‌ها با ارائه انواع سلاح‌های جنگی و شیمیایی تصریح کرد: ملت ما در آن دوران تجهیزاتی را نداشت، اما امروز جوانان و نیروهای مسلح به برکت دفاع مقدس توانستند، سلاح‌های بسیاری را بسازند.
نجار بیان کرد: فرماندهان بسیجی ادارات باید هر روز فرمانده باشند و جنگ و دفاع را مانند دوران دفاع مقدس در صحنه‌ای دیگر دنبال کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر فردی ذره‌ای برای زیر سئوال بردن این نظام اسلامی تلاش کند، جایگاهی در نزد خداوند ندارد، عنوان کرد: تلاش برای تثبیت و عزت ایران اسلامی اجر بی‌شمار در درگاه پروردگار دارد.

نجار گفت: نباید در ادارات فضایی فراهم شود تا به تهمت‌زدن و غیبت‌کردن پرداخته و یا این که هر کاری برای کنار زدن همکار خود و دریافت و ارتقای پست و جایگاه انجام شود.
وی افزود: اگر در ادارات مانند جبهه‌های ما در دوران دفاع مقدس عشق، علاقه، فداکاری، رشادت‌ها و نبود تبعیض‌ها وجود داشته باشد، دیگر با هیچ مشکلی روبه‌رو نمی‌شویم.
نجار بیان داشت: تکریم ارباب رجوع و تجاوز نکردن به حقوق دیگران باید در جامعه به ویژه در ادارات مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار کرمان تصریح کرد: ارزش‌های ما همان ارزش‌های والای دفاع مقدس است و باید در پیروی از راه شهدا تلاش کنیم.
وی افزود: امروز باید یک فرد بسیجی نه تنها با ظاهر خود بلکه با رفتار، کردار و منش والای خود در جامعه شناخته شود به گونه‌ای که اوصاف الهی خداوند در وجود ما و بسیجیان تجلی داشته باشد.
نجار بیان داشت: استکبار همواره به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی است و ما باید مقاومت و ایستادگی کنیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند باشیم.
وی با بیان اینکه دشمنان با دست خود ملت‌هایی که هنوز بیدار نشده بودند را هم بیدار کردند، گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) موجب بیداری ملت‌های اسلامی شد.
وی خاطرنشان کرد: دنیا و ملت‌های اسلامی در برابر اهانت به حضرت محمد (ص) به خوبی در صحنه حاضر شدند و سفارتخانه‌های اهانت‌کنندگان در بعضی از کشورها به تعطیلی کشانده شد.
در همایش از خانواده‌های شهید، ایثارگر، جانباز و آزادگان برتر کارمندان دستگاه‌های مختلف دولتی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بسيجي , بسيج , سپاه نيوز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: