عبد ولی‌ در سال گذشته مدالش را بخشیده بود + تصویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 444
نویسنده : میثم حیدری

   عبد ولی‌ در سال گذشته مدالش را بخشیده بود + تصویر

به نقل از تابناک در شهریور سال گذشته، سعید عبدولی، قهرمان کشتی فرنگی جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم با حضور در منزل «شهید بابایی‌زاده»، از شهدای حملات گروهک تروریستی پژاک، مدال قهرمانی خود را به پدر وی اهدا کرد.

 

 


به نقل از تابناک در شهریور سال گذشته، سعید عبدولی، قهرمان کشتی فرنگی جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم با حضور در منزل «شهید بابایی‌زاده»، از شهدای حملات گروهک تروریستی پژاک، مدال قهرمانی خود را به پدر وی اهدا کرد.

 

گویا تقدیر این پهلوان کشورمان در این است که هر سال یک حماسه بیافریند و چشم جهانیان را به پهلوانی ایرانیان خیره کند. یک روز مدال خود را به مظاهر غیرت ایرانیان تقدیم می‌کند و سر بر آستان آنان می‌ساید و روز دیگر، فریاد غیرت ایرانیان را در لندن سر می‌دهد که اغیار هم ندای وی را و دعوت او به اعتراض به این حق کشی را لبیک می‌گویند. حماسه زمان و مکان نمی‌شناسد و این فرزند خوزستان و اندیمشک، اکنون چنان حماسه‌هایی را در وجود خود به هم آمیخته است که دوست و دشمن از وصف آن ناتوان هستند.
ایران و ایرانیان در چنین زمانه‌ای پر از مخاطره‌ای به عبد ولی‌ها نیاز دارد؛ به شهید بابایی زاده‌هایی که جهادشان همچنان مستمر و بی‌وقفه ادامه دارد.

فراز‌هایی از زندگی شهید بابایی‌زاده

در خرداد ۱۳۶۲، در محله ساختمان (کوی شهدای فعلی) اندیمشک و در دامان مادری عفیف و پدری سختکوش و مؤمن و در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود که نامش را «مجتبی» گذاشتند.دوران کودکی او همزمان با سال‌های پر بار دفاع مقدس بود. تربیت صحیح پدر و آموزه‌های اخلاقی مادر از‌‌ همان دوران که فضا آکنده از بوی جهاد و شهادت بود، باعث شد او متفاوت از هم سن و سالانش بار بیاید.وی دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در اندیمشک و در دبستان «فردوسی» و مدرسه «آزادگان» گذراند.در نوجوانی، شخصیتی منطقی و معقول داشت و آنچنان صلابت و وقاری در رفتارش آشکار بود که او را از دیگر همسن و سالانش متمایز می‌کرد. برخورد خوب و لحن کلامش و آرامش در رفتارش، سبب برانگیختن احترام و تحسین همگان می‌شد. ارتباط عمیق عاطفی با خانواده و اقوام و دوستان داشت.در آغاز ورود به سپاه، یگان مخصوص «صابرین» را برای خدمت برگزید و چندین سال آموزش‌های سخت و طاقت‌فرسا را با موفقیت پشت سر گذاشت. این آموزش‌ها از او تکاوری دلاور و شجاع ساخته بود.

عبد ولی‌ در سال گذشته مدالش را بخشیده بود + تصویر

به گفته همرزمان و فرماندهانش در رزم و جنگ از قوی‌ترین و باهوش‌ترین نیروهای عملیاتی به شمار می‌رفت و دارای قدرت عملیاتی بالایی بود.شهید مجتبی بابایی‌زاده، تکاوری دلاور بود که به دلیل توانایی بالای ذهنی و جسمی در چندین عملیات سخت و موفق علیه دشمنان مرزی نظام مقدس شرکت کرده بود.فرزند قهرمان اندیمشک در تاریخ ۱۳۹۰/۶/۱۳ در عملیات پاکسازی مرزهای شمال غرب کشور از وجود اشرار و گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات جاسوسان در نبردی سخت به آرزوی دیرینش رسید و به فیض شهادت نایل شد. در هنگام شهادت، ذکر یا «علی بن ابی طالب» بر زبانش جاری بود و به خیل شهدا پیوست.مراسم تشییع این شهید با شکوهی وصف‌ناپذیر که یادآور سال‌های دفاع مقدس بود، در روز پنجشنبه ۱۳۹۰/۶/۱۷ برگزار شد.پیکر پاک این شهید در بهشت زهرای اندیمشک در جایی که آرزوی دفن شدن در آنجا را داشت، در کنار پسر عمه‌اش، فرمانده شهید عزت الله حسین‌زاده آرام گرفت.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عبدولي , سعيد عبدولي , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: