قدرت پوشالی اسرائیل شکست/ نقاط قوت و ضعف دولت را می بینیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 392
نویسنده : میثم حیدری

 

حجت الاسلام حسینی:
قدرت پوشالی اسرائیل شکست/ نقاط قوت و ضعف دولت را می بینیم
ابرکوه - خبرگزاری مهر: امام جمعه ابرکوه گفت: پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه، هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامگذاری 23 مرداد سالروز پیروزی مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان به نام روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: مقاومت 33 روزه حزب الله، قدرت توهمی قدرت اسرائیل و شکست ناپذیری ارتش این رژیم غاصب را شکست.

وی افزود: این پیروزی اقتدار پوشالی و هول انگیز نیروی هوایی اسرائیل، قدرت اطلاعاتی موساد، نقش موثر غرب و عربها در حمایت از اسرائیل در مقابل حزب الله را به لطف خدا و به صورت یکپارچه فرو ریخت و موجی از بی اعتمادی، تار و پود دولت جعلی اسرائیل را در برگرفت.

حسینی عنوان کرد: با پیروزی حزب الله، توهم ثبات اسرائیل مبدل به بی ثباتی شد و آثار دیگر این مقاومت قهرمانانه در 33 روز جنگ، پرده برداری از چهره رژیم های عربی و حکام سرسپرده عرب بود که نه تنها ارتش عربی به حمایت از مسلمانان لبنان وارد عمل نشد، بلکه سران عرب با اتحاد، موضعی یک سویه در راستای حمایت از دشمن گرفتند.

روز قدس روز انزوای اسرائیل است

حسینی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس اظهار داشت: جمعه آینده دنیا شاهد انزوای موقعیت حکومت جعلی و بی پایه اسرائیل خواهد بود.

وی افزود: برگزاری مراسم روز جهانی قدس، حرکت و میراث عظیم و ابتکاری امام راحل است.

حسینی یادآور شد: مراسم روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار خواهد شد که مسلمانان منطقه در متن و بطن حرکت بیداری اسلامی قرار گرفته اند و روز جهانی قدس امسال در حالی برپا می شود که آمریکا و رژیم صهیونیستی با نگرانی چشم به تحولات منطقه دوخته اند و خروش مسلمانان علیه اسرائیل را ضربه مهلکی بر پیکره رژیم صهیونیستی می دانند.

وی با درخواست از مردم برای حضور با بصیرت در راهپیمایی روز قدس افزود: از همه مردم مؤمن دعوت می کنم که با عزمی راسخ به ندای رهبر لبیک گویند و نشان دهند که روز قدس، میدان سرافرازی و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران است.

سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است

حسینی در بحث حوادث سوریه بیان کرد: اکنون سوریه خط مقدم جبهه مقاومت علیه اسرائیل و در راستای حمایت از حزب الله است.

وی افزود: بدخواهان غربی عده ای تروریست را مسلح کرده اند و پیاده نظام های آمریکا از حکومت سعودی، قطر و ترکیه و القاعده و وهابی ها یکپارچه بسیج شده اند تا آب به آسیاب اسرائیل بریزند و سرانجام پر و بال ایران انقلابی را بشکنند که البته همچون همیشه ناکام خواهند ماند.

حسینی یادآور شد: در سخت ترین شرایط سوریه هم دست از حمایت هم پیمانان خود بر نمی داریم و از مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر تروریستهای مزدور قاطعانه حمایت می کنیم.

نقاط قوت دولت را می بینیم

خطیب جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت های خود در پارک بانوان در چند شب گذشته و در همایش "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" و اشاره به بی تدبیری های تیم اقتصادی دولت در بعضی از برنامه ریزی ها مانند تصمیم دیرهنگام برای "مهار هزینه های ارزی" یا "نحوه توزیع مرغ در نمایشگاه طرح ضیافت" که به نظر وی می توانستند توزیع مرغ را با اعلام کوپن انجام دهند آن را نوعی آسیب شناسی ذکر کرد و اظهار داشت: برخی ها برداشت های توهمی از این سخنان داشتند.

حسینی افزود: در اینجا تاکید می کنم که انتقاد سازنده به دولت به معنای مخالفت یا تضعیف دولت نیست و ما نمی توانیم چشم و گوش بسته تمام برنامه های دولت را الهامات غیبی بدانیم.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: باید کارهای خوب، رشد آفرین و نقاط قوت دولت را تحسین و تقویت کنیم و نقاط ضعف را برای برطرف شدن آن، تذکر دهیم.

وی تأکید کرد: تا زمانی که دولت در خط ولایت و آرمانهای انقلاب و با هدف حفظ نظام اسلامی، تلاش می کند، بر خود واجب می دانیم که از دولت حمایت کنیم.

قدردانی از طلابی که به نام گروه ندای بهشت ابرکوه برنامه اردویی آموزشی را برای بیش از 400 دانش آموز اجرا کردند، گرامیداشت یاد شهید عبدالمجید بصیری از موسسان مهد قرآن امیرالمومنین (ع) همزمان با سالروز تأسیس آن و انتقاد از نبود متولی خاص فعالیت های قرآنی در سطح کشور، گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ابراز خرسندی از اخذ مجوز چند نشریه اصولگرا در شهرستان و ابراز امیدواری از سامان یافتن قدمگاه امام رضا(ع) و مسجد جامع از دیگر اظهارات خطیب جمعه ابرکوه بود.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: امام جمعه ابركوه , ابركوه , اسرائيل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: