"سایت پارچین" تازه ترین بهانه برای فضاسازی علیه ایران+ عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 449
نویسنده : میثم حیدری

 "سایت پارچین" تازه ترین بهانه برای فضاسازی علیه ایران+ عکس

اندیشکده آمریکایی علوم و امنیت بین الملل در ادامه سلسله گزارش‌های خود بر ضد برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان مدعی شد ایران عملیات پاکسازی سایت پارچین را به اتمام رسانده است.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، اندیشکده علوم امنیت بین الملل (ISIS) در آخرین گزارش خود بر ضد برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان مدعی شد که کار پاکسازی مناطق ادعایی آلوده به اورانیوم با غنای بالا در سایت نظامی پارچین به پایان رسیده است. 
این موسسه آمریکایی با انتشار تصاویر ماهواره‌ای مدعی شده است که محل‌های مورد نظر آژانس برای بازدید و آزمایش آلودگی احتمالی، هم اکنون به طور کامل از بین برده شده و حتی خاک آن نقطه نیز تعویض شده است. 
 



 
تصویر مورد ادعای اندیشکده که دو نقطه به عنوان محل اتاقک تخریب شده و محل تعویض خاک نشان داده شده است


این گزارش در ادامه با تکرار ادعاهای نخ‌نما شده و استفاده از تصاویر فتوشاپ، بار دیگر ایران را به وقت کشی در مذاکرات برای پاکسازی سایت پارچین و از بین بردن اتاقک‌های انفجار متهم کرد.
گفتنی است این اندیشکده وابسته به لابی صهیونیست ها، در مقاطع مختلف از جمله در جریان مذاکرات ایران و 1‌+ 5 با انتشار گزارش‌ها و تصاویر مشابهی با هدف افزایش فشارها بر ایران، مدعی شده بود که ایران در حال پاکسازی سایت پارچین است. 

 



 
تصویر مربوط به ماه آوریل که ادعا شده است همچنان اتاقک‌های آزمایش و انفجار بطور کامل تخریب نشده است.


گفتنی است گزارش‌های منتشره همواره – با فرض واقعی بودن تصاویر ماهواره‌ای – با استدلال و استناد به وجود چند دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات مربوط به راه‌سازی، اقدام به سناریوسازی و اتهام‌پراکنی کرده‌اند.
این گزارش در پایان و در آخرین تلاش‌ها برای تاثیرگذاری بر نشست ماه سپتامبر شورای حکام آژانس، از این شورا خواست تا در نشست آینده با صدور قطعنامه علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز کشورمان و وضع تحریم‌های بیشتر، پرونده ایران را به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهند.


تماس با ما



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: