آمریکا و رژیم‌صهیونیستی بدنبال انتقام جنگ‌های 33 و 22 روزه از سوریه هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 525
نویسنده : میثم حیدری

 

ارسال به دوستان
جلیلی در دیدار معلم:
آمریکا و رژیم‌صهیونیستی بدنبال انتقام جنگ‌های 33 و 22 روزه از سوریه هستند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها با کمک دیکتاتورهای منطقه و تروریست‌ها می‌خواهند، پس از ناکامی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه انتقام آن را از مردم سوریه بگیرند.

خبرگزاری فارس: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی بدنبال انتقام جنگ‌های 33 و 22 روزه از سوریه هستند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، "ولید معلم" وزیر امور خارجه سوریه عصر امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جلیلی در این دیدار با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا و صهیونیست‌ها با مردم سوریه یک دشمنی قدیمی است، اظهار داشت: امروز آنها با کمک دیکتاتورهای منطقه و تروریست‌ها می‌خواهند، پس از ناکامی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه انتقام آن را از مردم سوریه بگیرند.

جلیلی با تاکید بر اینکه جهان اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌داند، بیان داشت: مسلمانان نمی‌پذیرند که آمریکا و صهیونیست‌ها با کمک دیکتاتورها و تروریست‌ها و با زور اسلحه طرفدار حقوق مردم باشند.

وزیر خارجه سوریه نیز در این دیدار با اشاره به مناسبات عمیق و راهبردی دو کشور، بر برقراری آرامش نسبی در شهرهای سوریه و ادامه پاکسازی مناطق مختلف آن کشور از حضور تروریست‌ها در دفاع از شهروندان تاکید کرد.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: تحولات سوريه , جنگ 33 روزه , جنگ 22 روزه , ايران , سوريه , آمريكا , جنگ , سوريه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: