جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی خواننده ایرانی برای قتل شاهین نجفی + عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 534
نویسنده : میثم حیدری

 

جایزه 100 میلیون ریالی خواننده ایرانی برای قتل شاهین نجفی + عکس

در پی اهانت یک عنصر معلوم الحال به ساحت معصومین علیه السلام، حامد زمانی یکی از خوانندگان جوان کشورمان به این موضوع واکنش نشان داد و برای قتل خواننده هتاک، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه تعیین کرد.

 

به گزارش رجانیوز، در حالی که طی روزهای گذشته بسیاری از فعالان مجازی و عرصه هنری نسبت به گستاخی های اخیر یک عنصر معلوم الحال واکنش نشان داده اند و با انتشار آهنگها و کلیپ های متعدد در فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده اند، حامد زمانی خواننده جوان ایرانی که موسیقی برنامه “دیروز، امروز، فردا” یکی از اثرات هنری وی محسوب می شود، در صفحه فیس بوک خود نوشت:

“اینجانب حامد زمانی به عنوان عضو کوچکی از جامعه موسیقی کشور به همراه جمعی از دوستان در پی اقدام هتاکانه شاهین نجفی که بر اساس فقه دینی ما سب اهل بیت و نبی مکرم اسلام است به هر شخص و گروهی که این اعدام انقلابی را انجام دهد۱۰ میلیون تومان که در حد وسع بنده حقیر میباشد هدیه (دست لاف) اهدا خواهم کرد. هر چند این مهدور الدم ارزش ریالی ندارد اما برای جلوگیری از رواج هتک حرمت اهل بیت پیامبر از همه متدینین دعوت میکنم که در این دفع فتنه ما را یاری کنند.

وسیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون”


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: , hamed zamani , آهنگ نقی شاهین نجفی , اخبار حامد زمانی , اخبار فرهنگی , توهین به ائمه , توهین به امام هادی , توهین به شاهین نجفی , جایزه برای کشتن شاهین نجفی , حامد زمانی , حامد زمانی کیست ؟ , خواننده ایرانی , خواننده های ایرانی , خواننده هتاک , خوش صدا , رپ و توهین به ائمه , سایت حامد زمانی , شاهین نجفی , ضد شاهین نجفی , فول آلبوم حامد زمانی , قتل شاهین نجفی , مرگ شاهین نجفی , موزیک ایرانی , موزیک حامد زمانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: