آمریکا توان مقابله با مین‌های دریایی سپاه را ندارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 554
نویسنده : میثم حیدری

 

 
معاون عملیات نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با فارس:
آمریکا توان مقابله با مین‌های دریایی سپاه را ندارد

خبرگزاری فارس: سردار فهیمی گفت: ما در نیروی دریایی سپاه کاملا به بحث مین و انواع آن مسلط هستیم و شک نداریم که آمریکا نمی‌تواند کاری در حوزه مین‌روبی انجام دهد.

خبرگزاری فارس: آمریکا توان مقابله با مین‌های دریایی سپاه را ندارد

 

سردار محمود فهیمی معاون عملیات نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس در خصوص توان سپاه پاسداران در حوزه مین‌های دریایی گفت: مباحثی مانند مین، مین‌ریزی و مین‌روبی موضوعات بسیار گسترده‌ای است و از جنگ جهانی دوم این موضوع بسیار مهمی بود که خیلی کشورها از آن ضربه خورده‌اند.

فهیمی ادامه داد: ما در نیروی دریایی سپاه کاملا به بحث مین و انواع آن مسلط هستیم و مطمئنا انحصار مین در جمهوری اسلامی در اختیار این نیرو است و با وجود متخصصین و تولیدات زیاد در این حوزه هیچ مشکلی در طراحی و تولید مین نداریم.

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه همچنین درخصوص اعزام مین‌روب‌های جدید آمریکا به آبهای منطقه برای جلوگیری از بستن تنگه هرمز گفت: آمریکایی‌ها در خیلی موارد حرف می‌زنند ولی در عمل با مشکل مواجه هستند. ما شک نداریم که آمریکا نمی‌تواند کاری در حوزه مین‌روبی انجام دهد.

فهیمی با تاکید بر اینکه موضوع مین مقوله ساده‌ای نیست، اظهار داشت: ببینید آنها چقدر ضعف دارند که می‌خواهند از مین‌روب‌های بدون سرنشین استفاده کنند، آنها اگر توان داشتند و می‌توانستند مقابله کنند حتما با سامانه های سرنشین دار اقدام می‌کردند و با سامانه های بدون سرنشین اصلا این کارشدنی نیست.

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه در پایان تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه توانایی‌های دیگری علاوه بر مین برای مقابله با دشمنان دارد که در زمان لازم آمریکایی‌ها متوجه آن خواهند شد.

بنا بر این گزارش، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است در رزمایشی با مشارکت برخی متحدان خود، به موضوع "مین روبی" در آبهای منطقه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: آمريكا , سپاه , موشك هاي سپاه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: