شاهین نجفی : پلیس نمیتواند سلامتی جانم را تضمین کند !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 541
نویسنده : میثم حیدری

 

شاهین نجفی : پلیس نمیتواند سلامتی جانم را تضمین کند !

به نوشته ظهور۱۲ به نقل از آنا : خواننده ملعون و هتاک رپر که در آهنگی جنجالی باعث جریحه دار شدن قلوب شیعیان آل علی (ع) در سراسر جهان به خصوص در ایران شد در تازه ترین مصاحبه خود با نشریات آلمانی گفت:‌ حتی شب ها هم می ترسم به خانه بروم.

 

شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه بیلد آلمان که یکی از نشریات معتبر این کشور محسوب می شود با اشاره به فتوای صادر شده از سوی علما و مراجع عظمای شیعه ایران مبنی بر مرتد بودن وی عنوان کرد:‌از زمانیکه که رهبران ایرانی چنین حکمی را برای من صادر کردند حتی یک ثانیه هم در آرامش نیستم.

وی ادامه داد:‌نمی توانم ترسم را پنهان کنم چرا که از جان خود بیم دارم البته بعد از این اظهارات پلیس آلمان عنوان کرده به شدت از مرا تحت پوشش خود قرار می دهد اما با شناختی که از ایران دارم می دانم اگر نیروهای پلیس آلمانی شبانه روزی هم در خانه من کشیک دهند باز هم نمی توانند جانم را تضمین کنند.

وی افزود:‌ در طول این مدت بعد از پخش این آهنگ لحظه ای رنگ آرامش را به خود ندیدم و در همه حال احساس هراس می کنم به طوریکه تا پاسی از شب را در خیابان ها می مانم و در اوائل بامداد سعی می کنم در خانه حضور داشته باشم.

نجفی در ادامه اظهاراتش به بیلد گفت:‌ هنوز هم می گویم این آهنگ را برای توهین به مقدسات شیعیان نساختم و هرگز تصور نمی کردم با ساخت این آهنگ حکم مرگ را برای خودم امضا کرده باشم.

وی که به شدت از حکم ارتدادش هراسان شده، افزود: همانطور که گفتم نمی توانم ترسم را مخفی کنم بنابراین همسرم را به خانه پدرش فرستادم و حتی تور اروپایم را هم لغو کردم.



تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: , shahin najafi , اخبار فرهنگی , اطلاعات و شاهین نجفی , امام علی نقی , ترس شاهین نجفی , توهین به امام هادی , توهین شاهین نجفی , خبر شاهین نجفی , خبرهای داغ , خواننده ملعون , دانلود آهنگ شاهین نجفی , درباره شاهین نجفی , سخنرانی شاهین نجفی , سپاه و شاهین نجفی , شاهین نجفی , شاهین نجفی جدید , شاهین نجفی نقی , شاهین نجفی کیست ؟ , فرار شاهین نجفی , فول آلبوم شاهین نجفی , موزیک شاهین نجفی , هک سایت شاهین نجفی , ویدئو شاهین نجفی , کنسرت شاهین نجفی , کنسل کردن شاهین نجفی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: