حجاب کرامت زن را حفظ خواهد کرد + عكس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حجاب کرامت زن را حفظ خواهد کرد + عكس
نوشته شده در پنج شنبه 22 تير 1391
بازدید : 515
نویسنده : میثم حیدری

 

 
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:
حجاب کرامت زن را حفظ خواهد کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حجاب کرامت زن را حفظ خواهد کرد و برای او یک ارزش محسوب می‎شود.

خبرگزاری فارس: حجاب کرامت زن را حفظ خواهد کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید علی میرباقری در همایش عفاف در تبلیغات اسلامی گلستان اظهار داشت: بحث حجاب یکی از مسلمات احکام دینی است که نگاه درست به این مقوله می‎تواند در جامعه اسلامی و دیگر جوامع بشری مسیر پیشرفت و تعالی را برای انسان‎ها هموارتر کند.

وی با اشاره به اینکه حجاب کمک می‎کند تا جامعه به اهداف اخلاقی خود نائل آید خاطرنشان کرد: متاسفانه در سده‎های اخیر و با انقلاب صنعتی مسئله بی‎حجابی در جوامع با گسترش مواجه شد چرا که صاحبان صنعت به دنبال نیروی کاری ارزان قیمت بوده‎اند.

میرباقری با بیان اینکه آنچه دنیای صنعتی بنا گذاشت بسیار مخرب بود اذعان کرد: مسئله حجاب تنها مربوط به دنیایی اسلام نیست بلکه ریشه در تاریخ تمدن بشر و همه ادیان الهی دارد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید براینکه اسلام کامل‎ترین دین است تصریح کرد: اسلام برای تکامل دیگر ادیان الهی آماده است و وقتی هم که به دیگر ادیان نگاه می‎کنیم در می‎یابیم که مسئله حجاب برای آنها نیز یک بحث اساسی بوده است.

وی دستاورد انقلاب صنعتی را بی‎بندوباری و بی‎حیایی در جامعه دانست و افزود: چون از نگاه صاحبان صنعت حجاب برای ورود زنان به جامعه محدودیت ایجاد می‎کرد بنا را به حذف آن گذاشتند.

میرباقری متذکر شد: این در حالی است که از نگاه اسلام هرگز حجاب برای حضور زنان در جامعه محدودیت نبوده بلکه به دنبال این است که زن مسلمان با بهترین وجه و کامل‎ترین حجاب وارد جامعه شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در ارائه الگو مناسب برای حفظ و ترویج فرهنگ حجاب موفق عمل نکرده‎ایم ابراز داشت: جوامع معنای حجاب و عفت را مورد غفلت قرار داده‎اند و رسالت ما در جامعه این است که در این خصوص آگاهی و اطلاع‎رسانی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هدف دین به کمال رساندن انسان است و این تکامل شرایط خاص خودش را دارد.

میرباقری گفت: اگر زنان در مسئله حجاب از دین تخطی کنند نه تنها خودش را به انحطاط می‎کشد بلکه بدنه بعدی جامعه را نیز با اختلال مواجه می‎شود.

‎انتهای پیام/ع20


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: حجاب , حجاب زن , بي حجابي , عكس , حجاب خوب , حجاب , حجاب زن , بي حجابي , عكس , حجاب خوب , زن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: