حكم اعدام 2 نفر به دلیل اصرار در شرب خمر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حكم اعدام 2 نفر به دلیل اصرار در شرب خمر
نوشته شده در دو شنبه 5 تير 1391
بازدید : 692
نویسنده : میثم حیدری

   


 

 
دو نفر كه براي سومين بار مرتكب استفاده از مشروبات الكلي شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محكوم به اعدام شده ‏اند.
 
 
 
خبرگزاری ایسنا: رييس كل دادگستري خراسان رضوي با اشاره به اينكه در جرائم مربوط به مشروبات الكلي به هيچ وجه در تعقيب، محاكمه و مجازات ارفاق نمي‌كنيم و حتما مرتكبين اين جرائم را به اشد مجازات محكوم خواهيم كرد، گفت: دو نفر كه براي سومين بار مرتكب استفاده از مشروبات الكلي شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محكوم به اعدام شده ‏اند.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن شريعتي در نشست خبري كه به مناسبت هفته قوه‌قضائيه برگزارش ده بود افزود: پس از تاييد این حكم در ديوان عالي كشور اكنون در حال فراهم كردن مقدمات اجراي حكم هستيم.

وي همچنين در پاسخ به سوالی در ارتباط با پرونده تجاوز به عنف شهرستان قوچان گفت: راي اين پرونده صادر شده است، اما هنوز به مرحله قطعيت نرسيده است.

تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: اعدام , حکم , مشروبات الکلی , شراب , عرق , اعدام , حکم , مشروبات الکلی , شراب , عرق , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: