با این دوچرخه از ترافیک فرار کنید! +عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با این دوچرخه از ترافیک فرار کنید! +عکس
نوشته شده در جمعه 2 تير 1391
بازدید : 656
نویسنده : میثم حیدری

   


 

 
دوچرخه پرنده FBike يك سيستم مفهومي مولتي كوپتر است كه مي‌تواند با استفاده از ملخ‌هاي تعبيه شده بر روي دستگاه، در هنگام شلوغي و ترافيك براحتي از زمين بلند شود.
 
 
 
خبرگزاری ایسنا: دوچرخه پرنده FBike يك سيستم مفهومي مولتي كوپتر است كه مي‌تواند با استفاده از ملخ‌هاي تعبيه شده بر روي دستگاه، در هنگام شلوغي و ترافيك براحتي از زمين بلند شود.

تيمي از مهندسان كشور چك، دوچرخه پرنده (Flying Bike)‌ را طراحي كرده و اميدوارند با آغاز مراحل ساخت از هفته آينده، نخستين تست پروازي در ماه آگوست (مرداد ماه) انجام شود.

به گفته طراحان، دوچرخه پرنده FBike بر روي زمين عملكردي مشابه يك دوچرخه پدالي عادي را دارد، اما با استفاده از شش ملخ الكتريكي و در حالت ايستا دوچرخه مي تواند براحتي از زمين بلند شده و فرود بيايد.

در سيستم مفهومي مولتي كوپتر، چهار موتور الكتريكي 10 كيلووات نيروي مورد نياز براي چرخش ملخ دو قلوي جلو و عقب را تأمين مي كند و دو موتور 3.5 كيلووات نيز براي ملخ هاي اطراف كفايت مي كند.

باتري هاي ليتيوم- پليمر با مجموعه وزن 20 كيلوگرم در زير محور اصلي دوچرخه قرار مي گيرند. وزن كل دوچرخه پرنده در حالت پرواز به همراه دوچرخه سوار حدود 170 كيلوگرم تخمين زده مي شود.    



دوچرخه پرنده FBike مجهز به شش ملخ الكتريكي



سيستم مفهومي دوچرخه پرنده FBike

تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دوچرخه پرنده , فناوری نوین , عکس , دوچرخه پرنده , فناوری نوین , عکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: