هکرها بزرگترین سایت‌های رسمی رژیم صهیونیستی را از کار انداختند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 600
نویسنده : میثم حیدری

   هکرها بزرگترین سایت‌های رسمی رژیم صهیونیستی را از کار انداختند

خبرگزاری فارس: حمله هکرها دیروز سایت های مطرح صهیونیستی از جمله سایت های رسمی نخست وزیری ، کابینه و برخی وزارتخانه ها و سازمان های جاسوسی صهیونیستی را از کار انداخت.

خبرگزاری فارس: هکرها بزرگترین سایت‌های رسمی رژیم صهیونیستی را از کار انداختند

 

به گزارش فارس، پایگاه خبری گلوپ اعلام کرد که تعداد زیادی از پایگاه های اینترنتی صهیونیستی از جمله پایگاه های مربوط به کابینه رژیم صهیونیستی و امنیتی ظهر دیروز هدف حمله هکرها قرار گرفته و به صورت کامل از کار افتاد.

بر اساس این گزارش، از جمله پایگاه هایی که می توان به آنها اشاره کرد، پایگاه های وزارت خانه‌های امور مالی، امور داخلی و همچنین پایگاه کابینه اسرائیل و نخست وزیری این رژیم و سایت ارتش اشغالگر صهیونیستی و پایگاه های سازمان های جاسوسی شاباک و موساد بوده است.

مراجعه به این سایت ها در ساعت هایی که آنها مورد حمله قرار گرفته بودند، ممکن نبود و مدام این پیغام داده می شد که سایت در دست تعمیر است.

این در حالی است که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی بدون اشاره به این حملات گفته که این پایگاه ها به صورت کامل بر اثر اختلال فنی از کار افتاده اند.

این منبع رسمی صهیونیستی البته به ماهیت این اختلال ها اشاره ای نکرد.

انتهای پیام/++


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: هكر , سايت , هك كردن سايت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: