آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7177 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 804
نویسنده : میثم حیدری

  

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است.به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیرEset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایلآپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده 

 

راهنمای نصب

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security:
- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
- فولدر ESET_UPD_AsanDownload را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. (و یا كليد F5 را فشار دهيد)
- به قسمت Update‌ بروید.
- بر روی Edit کلیک کنید.
- مسیر فایل های Update مانند C:ESET_UPD_AsanDownload را وارد کرده و بر روی  Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.

روش فعال کردن دکمه Edit در نسخه 5:
در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREESETESET SecurityCurrentVersionInfo ]
و مقدار PackageFeatures  را روی 1 بگذارید.
برای ورود به Safe Mode قبل از بالا آمدن ویندوز چند بار کلید F8 را بزنید. برای ورود به رجیستری دستور regedit را اجرا کنید.
با این کار دکمه Edit فعال می شود و هم می توانید از سرور آپدیت رایگان استفاده کنید و هم مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید.

رفع مشکلات و سوالات رایج:
- برای رفع مشکل نارنجی شدن آیکون آنتی ویروس، در تنظیمات نرم افزار به قسمت System Updates بروید و آن را بر روی No Updates قرار دهید.
- این فایل هم NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه‌های 3.x و 4.x و 5.x به روز می‌کند.
- به علت ماهيت آپديت آنتي ويروس امكان جداسازي آپديت جديد نمي باشد. و شما ميبايستي تمامي آپديت را دانلود نمايد. و امكان ارائه آپديت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت كم حجم وجود ندارد
- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
- این Update هم نسخه های 32 بیتی (x86) و هم 64 بیتی (x64) را به روز می کند.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: آپدیت آفلاین , آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود , دانلود آپدیت آنتی ویروس , آپدیت آفلاین , آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود , دانلود آپدیت آنتی ویروس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: