دانلود Tiny Flashlight LED - چراغ قوه برای گوشی های اندرویدی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 768
نویسنده : میثم حیدری

  

 

نرم افزار اندرویدی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به ظاهر آنچنان کارآمد نباشد اما گاهی می تواند کار یک گجت بسیار موثر را ایفا کند. گوشی های ساده تلفن همراه معمولا یک چراغ قوه دارند اما گوشی های جدید و با تکنولوژی های روز به موارد دیگر پرداخته اند تا این گزینه های ساده و جزئی. به همین دلیل ما نرم افزاری به نام Tiny Flashlight LED را معرفی می کنیم که کاربر پس از نصب آن می تواند از Flash دوربین عکاسی به عنوان چراغ قوه ای قدرتمند و پر نور بهره بگیرد.  با توجه به حجم بسیار مناسب و قابلیت های متعددی که این نرم افزار دارد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کرده تا در تاریکی ها از گوشی خود به عنوان منبع نور بهره بگیرید. نرم افزار امکانات ویژه دیگری هم دارد که هنگام اجرای نرم افزار از آن ها لذت خواهید برد. 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: flashlight , Tiny Flashlight LED , چراغ قوه , چراغ قوه برای اندروید , دانلود نرم افزار Tiny Flashlight LED ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: