دانلود Kuler Clock ScreenSaver - ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Kuler Clock ScreenSaver - ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
بازدید : 834
نویسنده : میثم حیدری

  

 

با این که شاید تا به حال ده ها اسکرین سیور با موضوعات مخلتف را در آسان دانلود قرار داده ایم اما بازهم سلیقه هایی هستند که نتوانسته ایم برای آن ها گزینه ای را پیدا کنیم به همین دلیل هم هست که در این مطلب می خواهیم یک محافظ صفحه نمایش ساده اما زیبا و جالب را معرفی کنیم که با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است. اول این که از سوختن پیکسل های صفحه نمایش جلوگیری می کند و دوم هم آن که ساعت دیجیتالی دقیقی را نمایش می دهد که می توان با مشاهده آن برنامه کاری را زمانبندی نمود.

Kuler Clock ScreenSaver نام این محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا اما جذاب است که با حجم پائین ، سرعت لود بالا و همچنین رایگان بودن قدم به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد. ساعت دیجیتالی موجود در این اسکرین سیور به صورتی تنظیم شده که با برقراری ارتباط اینترنت به صورت خودکار با ساعت مبدا یعنی گرینویچ تنظیم خواهد شد و به همین دلیل دقیق ترین ساعت ممکن را به نمایش درخواهد آورد. با توجه به کیفیتی که این محافظ صفحه نمایش داد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kuler Clock ScreenSaver:
- حجم پائین اسکرین سیور و عدم نیاز به لودینگ
- رایگان بودن اسکرین سیور
- کیفیت بسیار مناسب در طراحی این محافظ صفحه نمایش
- به روزرسانی خودکار ساعت دیجیتالی به واسطه ارتباط با اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Kuler Clock ScreenSaver - ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور , Kuler Clock ScreenSaver محافظ صفحه نمایش , screensaver , اسکرین سیور , اسکرین سیور ساعت دیجیتالی , دانلود , دانلود اسکرین سیور , Kuler Clock ScreenSaver محافظ صفحه نمایش , screensaver , اسکرین سیور , اسکرین سیور ساعت دیجیتالی , دانلود , دانلود اسکرین سیور , Kuler Clock ScreenSaver محافظ صفحه نمایش , screensaver , اسکرین سیور , اسکرین سیور ساعت دیجیتالی , دانلود , دانلود اسکرین سیور , Kuler Clock ScreenSaver محافظ صفحه نمایش , screensaver , اسکرین سیور , اسکرین سیور ساعت دیجیتالی , دانلود , دانلود اسکرین سیور , Kuler Clock ScreenSaver محافظ صفحه نمایش , screensaver , اسکرین سیور , اسکرین سیور ساعت دیجیتالی , دانلود , دانلود اسکرین سیور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
پیمان ذبیحی در تاریخ : 1391/2/27/3 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: