ناتوانی سازمان جاسوسي آمريکا از تحليل بيانات فقهي رهبر انقلاب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 768
نویسنده : میثم حیدری

  در يکي از اين موارد، آيت الله خامنه اي با تأکيد بر اينکه ايران به دنبال دستيابي به بمب اتم نيست، خاطرنشان کردند: «اين حرف تكرارىِ از دهن افتاده مهملى كه راجع به ساخت سلاح اتمى به جمهورى اسلامى نسبت مي دهند، نشان‌دهنده نهايت ناتوانى اينها حتى در زمينه تبليغات است... ما اعتقاد به بمب اتم نداريم، به سلاح اتمى نداريم؛ دنبالش هم نخواهيم رفت. برطبق مبانى اعتقادى ما، مبانى دينى ما، به كار بردن اين گونه وسائل كشتار جمعى اصلاً ممنوع است، حرام است؛ اين، ضايع كردن حرث و نسل است كه قرآن آن را ممنوع كرده؛ ما دنبال اين نمي رويم.»

نيويورک تايمز تصريح مي کند که دولت آمريکا تمام بيانات مقام معظم رهبري را با دقت بررسي مي کند تا کوچکترين تغييرات موجود در اين اظهارات و نقاط تأکيد آنها را شناسايي کند.

بر اساس اين مطلب، يکي از مسؤولان ارشد جاسوسي آمريکا در اين زمينه مي گويد که تحليلگران، بيشترين توجه را در بررسي هاي خود به اين بيانات معطوف مي کنند تا بتوانند ارزيابي هايي را در مورد رفتارهاي ايران داشته باشند.

"دنيس راس" که پارسال از سمت خود استعفا داد، در اين زمينه اذعان مي کند که بيانات رهبر ايران نشان مي دهد که او همواره موضوع برنامه هسته اي ايران را به عنوان يکي از نشانه هاي پيشرفت فناوري ايران دنبال مي کند و اعتقاد دارد که اين راهي است که مي تواند ايران را به استقلال برساند وغرب به همين علت با توسعه فناوري هسته اي در ايران مخالف است.


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مقام , معظم , رهبری , سلاح , هسته ای , اتمی , بمب , فقهی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: