پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خبر فوري
نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1386
بازدید : 1102
نویسنده : میثم حیدری



مـــــــرگ بر شــاهــیـــــن نـــجــــفـــی ...
نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1386
بازدید : 821
نویسنده : میثم حیدری

شاهین نجفی که متاسفانه یکی از رپر های بی جهت معروف و پر طرفداران در موسیقی رپ فارسی میباشد، امشب ترکی رو تحت عنوان " ______ " منتشر کرد.

 

در ادامه مطلب ببينيد.....


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: شاهين نجفي , مرگ بر شاهين نجفي , رپر سياسي , شاهي نجفي , نقي , دانلود آهنگ شاهين نجفي , دانلود آهنگ آي نقي , دانلود آهنگ ,



خبر
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1386
بازدید : 1081
نویسنده : میثم حیدری

 

تمام دانلود هاي وبلاگ از سايت asandownload.com ميباشد توجه كنيد كه رمز فايل فشرده ي دانلود شده در زير لينك دانلود (در همين وبلاگ) آمده است.

اللهم صلي علي محمد و آل محمد

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , دانلود نرم افزار كامپيوتر , دانلود نرم افزار موبايل , , متفرقه , طنز , ,



اوباما دست به دامن ضد انقلابها + عکس
نوشته شده در شنبه 1 فروردين 0
بازدید : 489
نویسنده : میثم حیدری

    

اوباما دست به دامن ضد انقلابها + عکس

کاخ سفید با دعوت از چند سازمان و شخصیت ضد انقلاب که آن‌ها را نماینده ایرانیان در آمریکا می‌داند، یک میزگرد مشورتی برگزار کرد تا بلکه بتواند از بن بست بوجود آمده در سیاستهای شکست خورده‌اش علیه ایران رهایی یابد.

 

به نقل باشگاه خبرنگاران ؛ در میزگرد ترتیب داده شده توسط کاخ سفید سازمان موسوم به نایاک، بنیاد ایمان و سازمان موسوم به  پایا حضور داشتند و چند شخصیت منفرد و سازمان کوچک هم دعوت شده بودند که برخی از آنان در طیف گروهک ضد انقلابی نایاک قرار دارند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: ضد انقلاب , اوباما دست به دامن ضد انقلاب ها , ,



جشن اخراج کوکاکولا !
نوشته شده در شنبه 1 فروردين 0
بازدید : 496
نویسنده : میثم حیدری

 

جشن اخراج کوکاکولا !

برای جایگزینی یک محصول داخلی با این نوشابه آمریکایی، مقامات بولیوی قصد دارند با برگزاری جشنی بزرگ، اخراج کوکاکولا را با نوشیدن یک آب هلو طبیعی جشن بگیرند.
 
طی سالهای اخیر جنبش خودکفایی و اتکا به سرمایه های داخلی در منطقه آمریکای لاتین به شدت اوج گرفته و بسباری از کشورها و مردم این منطقه خواستار استفاده از سرمایه ها و تولیدات داخلی خود به جای محصولات غربی شده اند.
به عنوان مثال طی سالهای اخیر هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا به هموطنانش توصیه کرده از مصرف نوشابه های تولیدی شرکت کوکاکولا پرهیز کنند، زیرا باعث خروج ارز از این کشور و اتکا به محصولات خارجی می شود که این توصیه باعث کاهش قابل توجه فروش کوکاکولا در این کشور شده است.اما مقامات بولیوی پا را از این میزان فراتر گذاشته و در تصمیمی میهن پرستانه اعلام کرده اند رسما کار شرکت غربی کوکاکولا را در کشور تعطیل می کنند.دیوید چوکوهوانسا وزیر امور خارجه بولیوی اعلام کرده که همه شعبه های کوکاکولا در این کشور از ۲۱ دسامبر (اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی) تعطیل خواهند شد.البته برای فرهنگ سازی و جایگزینی یک محصول داخلی با این نوشابه آمریکایی، مقامات بولیوی قصد دارند با برگزاری جشنی بزرگ در«ایسلا دل سل» یکی از بزرگترین جزایر دریاچه «تی تی کاکا» در بولیوی، اخراج شرکت کوکا کولا را با نوشیدن یک آب هلو طبیعی با نام «موکوچین چه» جشن بگیرند.همراه با کوکا کولا، شرکت های همبرگر مک دونالد و بیگ مکی نیز از بولیوی بیرون می روند تا این کشور، محصولات غربی را با تولیدات داخلی جایگزین کند.

 


 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: نوشابه , كوكاكولا , نوشابه كوكاكولا ,



آزمایش نسل چهارم دقیق‌ترین موشک ایرانی
نوشته شده در شنبه 1 فروردين 0
بازدید : 561
نویسنده : میثم حیدری



تعداد صفحات : 43
صفحه قبل 1 ... 38 39 40 41 42 ... 43 صفحه بعد