پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 595
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 578
نویسنده : میثم حیدری

:: موضوعات مرتبط: عمومی , يوزر و پسوورد نود 32 , ,
:: برچسب‌ها: یوزرنیم و پسورد های روز شنبه ۱۱ آذر ۹۱ , آموزش آپدیت ورژن ٥ نود٣٢ , آپدیت بدون نیاز به اینترنت , آپدیت جدید برای ایست نود٣٢ , آپدیت نود , آپدیت نود بدون یوزر پسورد , آپدیت نود 5 , آپدیت ورژن ٥ نود٣٢ , آپدیت ٢٠١٢ نود٣٢ , دانلود , دانلود ESET , دانلود Offline آنتی ویروس NOD32 , دانلود Update کردن Nod 32 , دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32 دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس پرتابل نود 32 , دانلود آنتی ویروس پورتابل نود32 , دانلود آپدیت آفلاین نود سی و دو ورژن 5 , دانلود آپدیت آفلاین ورژن 4 نود 32 , دانلود آپدیت کردن نود 32 از طریق فایل , دانلود انتی ویروس پورتابل NOD 32 , نود٣٢ آپدیت کردنDownload offline , کرک نهایی ند , khn 32 , hdsj , t , g , vk , , dv , s dhf , , dv , s ;a , Hkjd , dv , s , hkjd , dv , s , [ndnjvdk , آفلاین نود 32 , انتی ویروس نود 32 , یوزر نیم و پسورد نود 32 , بروز رسانی نود 32 , اپدیت ناد 32 , اپدیت نود 32 , اپدیت ناد32 , اپدیت نود32 , ناد 32 پسورد , نود 32 , نود k , n32 پسورد یوزر , پسورد k , n32 امروز , دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس ناد , پسورد اختصاصی , بروزسانی , پسورد روزانه k , n32 , آپدیت k , n32 , جدیدترین یوزر و پسورد k , n32 , پدیت روزانه k , n32 , آپدیت k , n32 , یوزر و پسورد k , n32 , جدید ترین آپدیت k , n32 , دانلود آپدیت k , n32 , دانلود یوزر و پسورد k , n32 , جدیدترین آپدیت k , n32 , کلیدهای جدید برای آپدیت آنلاین محصولات , آنتی ویروس , آنتی ویروس ناد , آنتی ویوروس ناد , آپدیت روزانه آنتی ویروس , اسمارت سکیوریتی ناد , ناد , ناد ۳۲ , ناد ۳۲ , ناد۳۲ , صصص , د32 , هق , د32 , هق , يوز و پسوورد امروز نود 32 , يوزر پسوورد نود 32 , يوزر نود 32 , يوزر و پسوورد تاريخ امروز , ,



بازدید : 662
نویسنده : میثم حیدری

 جاوا

کتاب ضرب المثل های فارسی در دو نسخه برای گوشی های همراه طراحی شده است.
به گزارش يا مهدي : ضرب‌المثل ها معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در خود نهفته دارند. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته ‏اند، و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست؛ بااین‌حال، در سخن به‏ کار می‌روند. 
 
حالا اگر شما هم علاقمند به ضرب المثل های فارسی هستید می توانید با دانلود این کتاب الکترونیک که به صورت جاوا طراحی شده است این ضرب المثل ها را روی گوشی همراه خود داشته باشید./ط

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.
yjc.ir

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: جاوا , برنامه جاوا , دانلود كتاب موبايل , كتاب ضرب المثل , ضرب المثل هاي ايراني , دانلود ضرب المثل , ,



چرا سفر هاشمی به رفسنجان لغو شد + تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 589
نویسنده : میثم حیدری

 واکنش رفسنجانی‌ها به حضور آیت الله در زادگاهش؛


بدنبال اعتراض مردم رفسنجان ، جوانان و مردم سایر شهرستان های استان کرمان نیز تهدید به پیوستن به مردم رفسنجان و اعتراض و تجمع علیه هاشمی رفسنجانی نمودند.
به گزارش يا مهدي، از هفته ها قبل اینگونه در محافل عمومی و رسانه ای رفسنجان سخن گفته می شد که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای شرکت در نخستین سالگرد امام جمعه رفسنجان که شوهر خواهر و پسر عموی وی نیز می باشد به زادگاهش سفر خواهد کرد .

در حالی عصر امروز سالگرد مرحوم شیخ محمد هاشمیان برگزار می شود که از قرار معلوم این سفر به دلایلی لغو شده است.

اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل خبر مربوط به سفر هاشمی‌ به رفسنجان را تکذیب کرده است، اما برخی گزارشات از رفسنجان حاکی است که سفر آقای هاشمی به کرمان و رفسنجان قطعی بوده است و چندین برنامه سخنرانی در قالب مراسم ختم و نشست های دانشجویی در دانشگاه های کرمان و رفسنجان در دستور کار بوده است که به دلیل اعتراضات مردمی و دانشجویی، آقای هاشمی مجبور به لغو سفر خود می شود.


اگرچه رسانه های استان کرمان از چندی پیش خبر حضور هاشمی در زادگاهش را منعکس کردند و حتی طراحان این سفر تبلیغاتی در این راستا انجام داده بودند اما مردم کرمان و رفسنجان به این موضوع واکنش نشان دادند و ضمن هشدار به عواقب این سفر اعلام کردند؛ در صورتی که آقای هاشمی و سایر اصلاح طلبان به شهرشان سفر کنند، مردم در اعتراض به حضور هاشمی و سایر اصلاح طلبان به خیابانها خواهند آمد و به عملکرد نامناسب وی و کینه توزی برخی اصلاح طلبان علیه نظام و انقلاب اعتراض خواهند کرد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مشرق , هاشمی , رفسنجانی , انتخابات , لغو سفر , هاشمي و موسوي , كروبي , رفسنجان , شهر هاشمي , يا مهدي , خبر گزاري يا مهدي ,



زندگی نامه آیت الله سید حسن مدرس + ادامه
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 684
نویسنده : میثم حیدری
زندگى و اخلاق و رفتار و نیز جهت گیرى هاى سیاسى و اجتماعى و براى مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبى است
خبر گزاري يا مهدي :
~/Image/PDF/2012/2/439_634640680936574402_s

(در صورت مشاهده بهم ریختگی در متن از مرورگر دیگری استفاده کنید)

فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار آیه الله سیدحسن مدرس یكى از چهره هاى درخشان تاریخ تشیع بشمار مى رود كه زندگى و اخلاق و رفتار و نیز جهت گیرى هاى سیاسى و اجتماعى و براى مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبى است . او موقعیت خود را سراسر در راه اعتلاى اسلام نثار نمود و در جهت نشر حقایق اسلامى و دفاع از معارف تشیع مردانه استوار ماند
 .

همان گونه بود كه مى گفت و همانطور گفت كه مى بود. سرانجام به موجب آنكه با عزمى راسخ چون كوهى استوار در مقابل ستمگران عصر به مقابله برخاست و سلطه گرى استعمارگران را افشا نمود جنایتكاران وى را به ربذه خواف تبعید نمودند و در كنج عزلت و غریبى این عالم عامل و فقیه مجاهد را به شهادت رسانیدند .

این نوشتار اشاره اى كوتاه به زندگى ابرمردى است كه بیرق مبارزه را تنها در تنگنا به دوش كشید و شجاعت تحسین برانگیزش چشم بداندیشان و زمامداران خودسر را خیره ساخت و بیگانگان را به تحیر واداشت . اگر ما به ذكر نامش می پردازیم و خاطره اش را ارج مى نهیم بدان علت است كه وى پارسایى پایدار و بزرگوارى ثابت قدم بود كه لحظه اى با استبداد و استعمار سازش نكرد و در تمامى مدت عمرش ساده زیستى ، تواضع ، قناعت و به دور بودن از هرگونه رفاه طلبى را شیوه زندگى خویش ساخت و از طریق عبادت و دعا و راز و نیاز با خدا، كمالات معنوى را كسب كرد .

 


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: زندگي نامه شهيد آيت الله مدرس , مدرس , شهيد مدرس , آيت الله مدرس , مرد دين و اخلاق , شهيد مدرس , آويني ,



بازدید : 775
نویسنده : میثم حیدری

يا مهدي : سایت نشنال جئوگرافیک که در معرفی ویژگی های طبیعی، فرهنگ و هنر جوامع از طریق تصاویر و فیلم شهرت دارد همه ساله در بخش های مختلف اقدام به برگزاری مسابقه و انتشار برترین عکس ها می کند که از میان تصاویر منتشر شده نمونه هایی را برای شما انتخاب کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید.

بنیاد نشنال جئوگرافیک (National Geographic) در ۲۷ ژوئن سال ۱۸۸۸ میلادی توسط ۳۳ دانشمند و جهانگرد که علاقه‌مند به تشکیل انجمنی برای افزایش و توسعه علم جغرافیا بودند، در واشنگتن دی‌سی تأسیس شد. یکی از موسسان این بنیاد "الکساندر گراهام بل" مخترع تلفن بود که پس از هابارد گرین گاردینر ریاست این موسسه را به عهده گرفت. ایده استفاده از عکس در کنار مقالات که از عوامل اصلی محبوبیت این مجله به شمار می‌رود را "بل" ارائه داد. آقای جان ام.فاهی (John M. Fahey) رئیس نشنال جئوگرافیک درباره هدف نشنال می‌گوید: "هدف ما تشویق مردم برای علاقه‌مند کردن آنان جهت توجه و مواظبت از سیاره‌شان است."


 



 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـر منتـخب , عكس , عكس دیـدنی , نشنـال جئـوگرافیـک , عكس نشنـال جئـوگرافیـک , تصاوير نشنـال جئـوگرافیـک , عكس زيبا , ,



شکار لحظه های ناب و دیدنی + ادامه
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
بازدید : 693
نویسنده : میثم حیدری



گفتگوی جالب با همسر هاشمی رفسنجانی + ادامه
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 571
نویسنده : میثم حیدری

 

 

 
عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با "ماهنامه مدیریت ارتباطات" نسبتاً‌ مفصل از مواجهه خانواده هاشمی با برخی اخبار رسانه ای پیرامون اعضای خانواده هاشمی تا سفر به کشورهای دیگر و شام ملک عبدالله و حضور همسر قذافی در منزل هاشمی سخن می گوید.
 
 
 
يا مهدي : عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی در گفت و گو  با "ماهنامه مدیریت ارتباطات" نسبتاً‌ مفصل از مواجهه خانواده هاشمی با برخی اخبار رسانه ای پیرامون اعضای خانواده هاشمی تا سفر به کشورهای دیگر و شام ملک عبدالله و حضور همسر قذافی در منزل هاشمی سخن می گوید.

شما به چند کشور سفر کردید؟ 

ترکیه، سوریه، کشورهای آفریقای جنوبی، سنگال و کلاً جاهایی که آقای هاشمی می‎رفت، ما هم می‎رفتیم.

 در تمام سفرها با ایشان می‎رفتید؟ 

بله، همه سفرها را می‎رفتم. 

آنجا(عربستان) با همسر ملک عبدالله دیدار داشتید؟ 

نه. من سال اول خودم تنها رفتم و آقای هاشمی نبود. اولین دفعه‌ای که من رفتم مکه، خانم ملک عبدالله میهمانی داد و یک عده را دعوت کرد و جلسه گذاشت.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: عفت مرعشی , همسر , آیت الله هاشمی رفسنجانی , زن هاشمي , ,



بازدید : 691
نویسنده : میثم حیدری

 

 

حالا کمتر از یک ماه دیگر تا 21 دسامبر 2012 باقی مانده است. روزی که در پیشگویی مایاها، موعد پایان دنیا لقب گرفته و شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا آن در ایمیل‌ها دست به دست می‌شود.
 
 
 
خبرگزاری يا مهدي:  حالا کمتر از یک ماه دیگر تا 21 دسامبر 2012 باقی مانده است. روزی که در پیشگویی مایاها، موعد پایان دنیا لقب گرفته و شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا آن در ایمیل‌ها دست به دست می‌شود.

 با این حال سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ادعای مایاها را رد می‌کند و می‌گوید تمام پیشگویی‌های آخرالزمان درباره برخورد یک ستاره درخشان با زمین ادعای بی‌اساسی است که از نظر نجومی توجیه پذیر نیست.


مایاها 1500 سال پیش از میلاد مسیح، پیشگویی کرده بودند که در سال 2012 جهان به پایان می‌رسد. ستاره‌ای درخشان که بعدها مفسران آن را ماه تعبیر کردند، به زمین نزدیک می‌شود و در روزهایی که تاریکی بر زمین حاکم است، ستاره به زمین می‌خورد و تمام جهان را می‌سوزاند و از بین می‌برد.

تصویری که شاید شبیه‌ترین روایت آن را لارس فون‌تریه در فیلم مالیخولیا ترسیم کرده باشد. فون‌تریه در این فیلم از واقعه نجومی منحصر به فردی می‌گوید که اعضای یک خانواده بی‌صبرانه در انتظار تماشای آن هستند اما هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر مطمئن می‌شوند که این واقعه با حادثه پایان دنیا ارتباط دارد. در نهایت هم ستاره درخشان و غول پیکر به زمین برخورد می‌کند و از جهان جز نور سفید چیز دیگری باقی نمی‌ماند.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: آخر الزمان , ایمیل , 2112 , 21 دستامبر ,



عکسهای هنری و زیبا از یک دختر مدل مسلمان
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 4419
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 672
نویسنده : میثم حیدری

يا مهدي : دو روز است که از عاشورا گذشته

و دو ماه است که شعله‌ی جنگ تحمیلی برافروخته شده.

ملت ایران، در عاشورای امسال، مظلومیت و جان‌فشانی جوانان خود را دیدند و بر مظلومیت اباعبدالله گریستند.

امام جمعه‌ی تهران که نماینده‌ی امام در شورای عالی دفاع هم هست، مرتب در جبهه‌هاست.

سینه پُر است.

باید این دردها را به مردم گفت؛

نه آنکه دلسرد شوند، تا مشت‌های خود را محکم کنند و در میدان بمانند.

جمعه شده،

مردم آمده‌اند نماز

صدای باصلابت آیت‌الله خامنه‌ای رنگ غم دارد.

غم حسینعلیه‌السلام گره خورده است با خون دل مردم و پیرجماران.

اینگونه شروع می‌کنند که:

«من در روز دوازدهم محرم چه بگویم؟...»

 


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: خطبه‌ی جانسوز و دلسوزانه‌ی آیت‌الله خامنه‌ای , دو روز پس از عاشورا , عاشورا , امام خامنه اي , رهبر , روضه رهبر , خطبه رهبر , آقاي خامنه اي , يا مهدي ,



بازدید : 483
نویسنده : میثم حیدری

 

به تازگی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از «مصطفی تاجزاده» اعلام حمایت کرده و نمایش تئاتر «چشم هایی که مال تو نیست» را به او تقدیم نموده است!
به گزارش يا مهدي: با گذشت حدود سه سال از فتنه 88 و درک واقعیت های آن و نظر به اعترافات عناصر دخیل در فتنه به صورت مستقیم و غیرمستقیم، متاسفانه برخی هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و همچنان بر ادعای دروغین عناصر فتنه پای فشاری کرده و از آنان حمایت می کنند؛ در همین خصوص به تازگی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از «مصطفی تاجزاده» اعلام حمایت کرده و نمایش تئاتر «چشم هایی که مال تو نیست» را به او تقدیم نموده است!
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: رهنما , فتنه , حمایت , بازیگر , سینما , وبگردی , بهاره رهنما , بهاره , ,



بازدید : 795
نویسنده : میثم حیدری

 

با انتخاب بانک و مدل گوشي خود مي توانيد نرم افزارهاي موبايل بانک را دانلود کرده و به راحتي از هر مکاني به انجام امور بانکيتان بپردازيد.
به گزارش يا مهدي، افرادي که به دليل فعاليت هاي زياد نمي توانند امور بانکي خود را به صورت حضوري انجام دهند به راحتي مي توانند با استفاده از نرم افزار مربوط به بانک خود ، کليه امور بانکي خود را به صورت غير حضوري از طريق گوشي همراه خود انجام دهند. 
براي دانلود و نحوه استفاده از نرم افزار مربوطه کافيست بر روي عکس بانک مورد نظر کليک کنيد.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: موبايل , بانک , دانلود , موبايل بانك , نرم افزار بانك , بانك مسكن , ,



بازدید : 688
نویسنده : میثم حیدری

 با نرم افزار Sonic Unlock

در این نرم افزار از فناوری تشخیص صدای انسان استفاده شده است.
به گزارش يا مهدي، تلفن همراه جزء وسایل شخصی هر فرد محسوب می شود و بسیاری از کاربران دوست دارند تا فقط خودشان به اطلاعات درون موبایل دسترسی پیدا کنند.
-ویژگی های نرم افزار:
اما به نظر شما بهترین راه برای حفاظت از اطلاعات و قفل کردن تلفن همراه چیست؟ امروزه نرم افزارهای زیادی با رمزگذاری اعداد، چهره صورت و یا صدای فرد برای انجام اینکار طراحی شده اند که Sonic Unlock یکی از آنهاست.
در این نرم افزار از فناوری تشخیص صدای انسان استفاده شده و عملکرد آن بدین شکل است که فقط با شناسایی صدای شما قفل موبایل باز می شود و در صورت استفاده سایر افراد از آن هیچ کارایی نخواهد داشت.
نحوه استفاده از نرم افزار Sonic Unlock به شرح زیر است:
  1. ابتدا دستور صوتی خود را که می تواند شامل یک کلمه یا جمله باشد، در نرم افزار ضبط کنید.
  2. قفل موبایل را فعال کنید.
  3. با تلفن همراهتان صحبت کنید تا صدای شما را شناسایی کرده و اجازه دسترسی بدهد.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , سیمبین , قفل , نرم افزار قفل براي سيمبين , سيمبين , نوكيا ,



بازدید : 1351
نویسنده : میثم حیدری



تعداد صفحات : 43