پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سخن امام خامنه ای 2
نوشته شده در دو شنبه 7 فروردين 1391
بازدید : 813
نویسنده : میثم حیدری

 ای بسا با تشکیل کلاس ، معلومات فرد را از دین بالا میبریم در حالیکه ایمان او بیشتر نشده است باید معلومات دینی هم بالا برود.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ,



بازدید : 756
نویسنده : میثم حیدری

 ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,



سخن امام خامنه ای 1
نوشته شده در یک شنبه 6 فروردين 1391
بازدید : 844
نویسنده : میثم حیدری

 باید آنچنان خود را بسازید که مثل شمعی پروانه هارا به دور خود جمع کنید


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ,



عکس/استقبال مرد 6 متری از احمدی نژاد
نوشته شده در یک شنبه 6 فروردين 1391
بازدید : 735
نویسنده : میثم حیدری

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عکس جالب ,



بیانات در حرم رضوی در آغاز سال ۹۱
نوشته شده در چهار شنبه 2 فروردين 1391
بازدید : 746
نویسنده : میثم حیدری

 

بیانات در حرم رضوی در آغاز سال ۹۱

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌

الحمدللّه ربّ العالمين و الصّلاة و السّلام على سيّدنا و نبيّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله‌ الأطيبين الأطهرين المنتجبين سيّما بقيّةاللّه فى الأرضين.

خداوند متعال را از اعماق دل سپاسگزارم كه به ما فرصت و توفيق داد تا يك بار ديگر و يك سال ديگر در جوار بارگاه آسمانى حضرت اباالحسن علىّ‌بن‌موسى‌الرّضا (سلام اللّه عليه) با شما مردم عزيز، جوانان عزيز، چه مردم عزيز مشهد و مجاوران، چه زائران محترم، برادران و خواهران ديدار كنيم و روز آغازين سال را متبرك شويم به نشستن در زير سايه‌ى حريم اين بزرگوار و مرقد مبارك ايشان.

عيد نوروز و حلول سال جديد را تبريك عرض ميكنم و اميدوارم اين سالى كه در آن وارد شديم، براى همه‌ى ملت ايران سال شادى، گشايش، دلخوشى، نشاط و فعاليت و توفيق در راه كسب معارف حقه و تقواى الهى بوده باشد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بیانات مقام معظم رهبری در مشهد 1391 ,



بازدید : 696
نویسنده : میثم حیدری

 www.leader.ir

رهبر معظم انقلاب در پيام به مناسبت حلول سال 91 تاکید کردند؛
شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی(۱۳۹۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در در پيام به مناسبت حلول سال 91، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه های اقتصادی را یک ضرورت دانستند و خاطر نشان کردند: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی  برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد.
ایشان با دعوت از همه دست اندرکاران اقتصادی و آحاد ملت برای حرکت به سوی رونق تولید داخلی در سال جدید تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به عنوان شعار سال ۹۱ معرفی کردند.
متن پيام به شرح زیر است: ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: اسم سال 91 ,



اس ام اس تبریک سال 91
نوشته شده در سه شنبه 1 فروردين 1391
بازدید : 886
نویسنده : میثم حیدری

 پیام تبریک زیبا برای عید نوروز 91

 

 

 

گشت گرداگرد مهر تابناک,ایران زمین
روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان , ای تو گرداننده ی مهر و سپهر
برترینش کن برایم این زمان و این زمین

.

.

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی هایت  … دوستت دارم


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس تبریک سال 91 ,



حکم انتصاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام (1390/12/24)
نوشته شده در یک شنبه 28 اسفند 1390
بازدید : 753
نویسنده : میثم حیدری

 

 


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی ترکیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنجساله دیگر معرفی کردند.
متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پروردگار متعال عزّشأنه را سپاس می گویم که مجمع تشخیص مصلحت موفق شد دوره ی پنجساله ی دیگری را با عنایات الهی و با کارنامه ای قابل قبول پشت سر بگذارد که امید است آثار و منافع اقدامات قانونی مجمع به شکل شایسته ای در مبادی مدیریتی کشور – قوای سه گانه و نیروهای مسلح و سایر دستگاهها – به بار نشیند و همگان نتایج آن را مشاهده کنند.
ض من تشکر از همه ی آقایان اعضای محترم، ریاست و دبیرخانه مجمع، برای دوره ی پنجساله جدید شخصیت های حقوقی و حقیقی نامبرده در زیر را با ریاست جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای هاشمی رفسنجانی تعیین می کنم:
1- شخصیت های حقوقی عضو عبارتند از:


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: رهبر ,



نگاه قرآن به ثروت و دارایی
نوشته شده در یک شنبه 28 اسفند 1390
بازدید : 787
نویسنده : میثم حیدری

 

 

 

یکی از کلید واژه های اقتصادی در قرآن واژه «مال» است که از آن به ثروت و دارایی یاد می‌شود. این واژه 86 بار در قرآن کریم به صورت مفرد (مال) و جمع (اموال) به کار رفته است. در مواردی هم با تعبیر ارزشی «خیر»[1] به آن اشاره شده است. در این مقاله سعی داریم با استناد با آیات قرآن کریم نگاه این کتاب الهی را به این مقوله مورد بررسی قرار دهیم.

 


 

ثروت

 

نگاه قرآن به ثروت و دارایی و بیان نقش آن در زندگی مادی و معنوی انسان

در قرآن کریم دارایی از نظر مادی، تنها زینت و مایه رونق زندگی دنیوی است و به تنهایی ارزش معنوی ندارد؛ زیرا در فرهنگ قرآن ارزش در آن چیزی است که اثر مثبتش در جان آدمی بماند و باعث کمال او و تحصیل بهشت بشود. این معنایی است که آیه 46 سوره کهف فهمیده می‌شود.

الْمالُ وَ الْبَنُونَ زینَةُ الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً وَ خَیْرٌ أَمَلاً (46- کهف)؛

و از نظر معنوی ثروت و دارایی وسیله ایست برای ابتلا و آزمایش انسان‌ها؛ قرآن می‌فرماید: لَتُبْلَوُنَّ فی أَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ (186- آل عمران) و یا وَ اعْلَمُوا أَنَّما أَمْوالُکُمْ وَ أَوْلادُکُمْ فِتْنَةٌ (28- انفال


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: قرآن ,



عجایبی که فقط در کره جنوبی می توان دید !
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390
بازدید : 788
نویسنده : میثم حیدری

 عجایبی که فقط در کره جنوبی می توان دید !


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر خنده دار ,



عجیب ترین کیک های سالگرد ازدواج
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390
بازدید : 800
نویسنده : میثم حیدری

 عجیب ترین کیک های سالگرد ازدواج


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر کیک تولد ,



بازدید : 805
نویسنده : میثم حیدری

چگونه امام حسین(علیه السلام) را خوشحال کنیم؟

 

 


خشنودی خداوند متعال و اهل بیت«سلام‌الله‌علیهم» در به دست آوردن دل یک انسان است. کسی که امام حسین«سلام‌الله‌علیه» را دوست دارد و می‌خواهد ایشان را خوشحال کند، باید بداند که آن حضرت، با گره‌گشایی از کار و گرفتاری مسلمین خوشحال خواهند شد.
امام حسین
یکایک آدمیان و به خصوص مسلمانان باید در خوراک، پوشاک، مسکن و ازدواج، به فکر یکدیگر باشند؛ به گونه‌ای که حتی یک نفر گرسنه و بدون لباس، یک نفر بدون مسکن و یک مرد یا زن بی همسر، در بین آنان یافت نشود. اگر جامعه اسلامی نسبت به این موارد بی‌تفاوت باشد، نمی‌تواند ادعای مسلمانی کند. قرآن کریم در سوره ماعون می‌فرماید: وای به این نامسلمان! که در وقت نماز غافل از نماز است و وای به آدم‌های متظاهر که می‌توانند حوائج دیگران را رفع کنند، امّا نمی‌کنند.

این مطلب ساده نیست، هشدار قرآن کریم جدّی است و باید همه مسلمانان نسبت به آن توجّه ویژه داشته باشند و بدانند که اگر بخواهند، اگر همّت و اراده خود را به کارگیرند، می توانند در صدد رفع حوائج همدیگر باشند و یک جامعه عاری از فقر و درماندگی و به طور کلی، عاری از احتیاج تشکیل دهند.

 


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: چگونه امام حسین ع را خشنود کنیم؟ ,



بازدید : 722
نویسنده : میثم حیدری

 نفت باید از منبع درآمد و محل تأمین بودجه کشور خارج و به منبعی برای پیشرفت و اقتدار اقتصادی ایران تبدیل شود.

به گزارش گرداب، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت، با توانمندیهای این صنعت بسیار مهم و پیچیده از نزدیک آشنا شدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان، مدیران و کارکنان صنعت نفت و گاز، فعالیتهای برجسته و ارزشمند این مجموعه را جزء افتخارات ملت ایران خواندند و با اشاره به بازدید خود از طرحهای توسعه پارس جنوبی در عسلویه در فروردین سال جاری افزودند: «پایان سال جهاد اقتصادی همانند آغاز آن، با حضور در مجموعه های مرتبط با صنعت نفت و گاز همراه شد و این، نشان دهنده "تأثیر بسیار حساس و عمیق" و نقش آفرینی ممتاز این مجموعه در حرکت و جهش اقتصادی کشور است.»


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بازدید امام خامنه ای ,



فیلترشکن؛ صد در صد تضمینی
نوشته شده در پنج شنبه 25 اسفند 1390
بازدید : 799
نویسنده : میثم حیدری

 مروز می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند.

از این فیلتر شکن ها که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح، تقلید کور کورانه، پیروی کردن از اکثریت، مد گرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناه ها خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان فیلترهایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم فیلتر شکن هایی رو معرفی کنیم که با استفاده از انها هیچ فیلتری نمی تواند مانع شما شود.
1- نماز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند ... اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44

2- قرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

3- ولایت: این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلتر شکن ,



عجایبی که فقط در ایران می توان دید! /تصویری
نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390
بازدید : 785
نویسنده : میثم حیدری

 


:: برچسب‌ها: ت ,



تعداد صفحات : 43