پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 819
نویسنده : میثم حیدری
دانلود Adobe Flash Player v11.2.202.233 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Flash Player v11 , 2 , 202 , 233 - مشاهده و اجرای فایل های فلش ,



دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 779
نویسنده : میثم حیدری

 

 
دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Angry Birds Rio v1 , 4 , 4 - بازی پرندگان خشمگین ریو ,



دانلود Autodesk 3D Studio Max 2013 - نهایت قدرت در انیمیشن سازی
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 857
نویسنده : میثم حیدری

  بی شک اگر از یک کاربر نیمه حرفه ای هم که کمی با رایانه ها ، انیمیشن ها و تصاویر پویانمایی شده آشنایی دارد پرسیده شود که چه نرم افزارهایی در ساخت این گو تصاویر و انیمیشن ها دخیل بوده است مطمئنا یکی از اولین نام هایی که بر زبان می آورد 3D Studio Max خواهد بود. 3D Studio Max و Maya که هردو علاوه بر این که در رقیب برای یکدیگر هستند تا حدودی هم برادر یکدیگرند چرا که هردو محصول کمپانی نرم افزاری Autodesk به شمار می روند. Autodesk هم که آنقدر نرم افزارهای فوق حرفه ای تولید کرده که به هیچ وجه جای هیچ گونه بحثی در مورد امکاناتی که ارائه می دهد باقی نمی گذارد. حالا قصد ما از این مقدمه چینی ها پیش کشی است با نام Autodesk 3D Studio Max 2013 که جدیدترین نسخه ارائه شده از سوی شرکت سازنده به شمار می رود. 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار انيميشن سازي ,



تولد نوزاد شش پا در پاکستان+ عکس
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 738
نویسنده : میثم حیدری

  یک نوزاد پاکستانی با شش پا در شهر "سوکور" ولایت "السند" پاکستان به دنیا آمد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,



نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 1184
نویسنده : میثم حیدری

 همه چيز وقتي كه زياد شود ارزان ميشود مگر عقل و علم.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



بازدید : 738
نویسنده : میثم حیدری

 این تیم ها علاوه بر تلاش برای استفاده از این جليقه ها، قصد داشتند با سرقت اتومبيل در برخی شهرها و جاسازي مواد منفجره در آنها، اين اتومبيل ها را نيز منفجر كنند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در اولین جلسه مشترک با فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف این نیرو از خنثی شدن توطئه مهم دشمنان در ایام نوروز خبر داد که قرار بود اقداماتی تروریستی در داخل کشور انجام دهند.

پس از انتشار این خبر، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان جزئیاتی جدید از این اقدام مهم سپاه، اعلام کرد که عناصر باقی مانده گروهك تروریستی ریگی برای عملیات خرابكاری وتروریستی در ایام نوروز 91 برنامه ریزی کرده بودند که تیم مذکور پس از ورود به کشور به طور كامل منهدم شد و برخی از عناصر آن به هلاكت رسیدند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: ريگي ريگي ,



قلب قرآن را فراموش نکنیم!
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 830
نویسنده : میثم حیدری

 عقاید سه‌گانه در دین ، کار قلب را انجام می‌دهد، آن طور که قلب در بدن عامل حیات است، عقاید ثلاثه هم در دین انسان، عامل حیات است. در تمام سوره‌های قرآن، به توحید و نبوّت و معاد اشاره شده است، ولی در سوره یاسین، این سه عقیده یعنی اعتقاد به توحید، نبوّت و معاد، به نحو جامع و بالغ آمده است و احتمالاً به همین علّت سوره‌ی یاسین در قرآن مثل قلب است در بدن انسان.

 

 


 

یس

 

(یس والقرآن الحکیم إنّک لَمِنَ المرسلین علی صراط مستقیم تنزیلَ العزیزِ الرّحیم لتُنذرَ قوماً اُنذرَ آباؤهم فَهُم غافلون)؛( سوره‌ یس، آیات 1 تا 6)

«پس، سوگند به قرآن حکیم که به طور حتم تو از فرستادگان [خدا] هستی بر راهی مستقیم. [این قرآن] نازل شده‌ی از سوی خداوند عزیز رحیم است، برای این که قومی را انذار کنی که پدرانشان انذار نشده اند از این رو آن‌ها در حال غفلتند».

 

فضیلت سوره‌ی یس

کمتر سوره‌ای در فضیلت، مانند سوره‌ی یاسین است. در فضیلتش همین بس که گفته‌اند: (اِنّ لِکلِّ شیءٍ قلباً القرآنِ سورةُ یاسین) ؛( وسائل الشّیعه، ج 1، ص 247) «هر چیزی قلبی دارد و قلب قرآن سوره‌ی یاسین است».

احتمالاً راز آن این است که مقصود اصلی انبیاء علیهم السلام تنبّه دادن مردم به عقاید سه‌گانه است ؛ عقیده‌ی توحید ، نبوّت و معاد که امامت هم تداوم بخش نبوّت است ! این عقاید ثلاثه مربوط به قلب انسان است، «احکام» مربوط به بدن و «اعتقاد‌ات» مربوط به قلب .

همان گونه که قلب، حیات جسمانی انسان را تأمین می‌کند، این عقاید سه‌گانه هم حیات دینی انسان را تأمین می‌کند. اگر عقاید ثلاثه نباشد، به طور مسلّم دین انسان ، حیاتی ندارد! خود نماز و حرکت بدن به تنهایی ارزشی ندارد، امساک معده از غذا ارزشی ندارد ؛ انفاق کردن فقط بخشیدن مال و دارایی نیست. اگر تمام این اعمال از اعتقاد به خدا و اعتقاد به معاد منبعث شود، ارزش پیدا می‌کند!

بنابراین عقاید سه‌گانه در دین انسان، کار قلب را انجام می‌دهد، آن طور که قلب در بدن عامل حیات است، عقاید ثلاثه هم در دین انسان، عامل حیات است. در تمام سوره‌های قرآن، به توحید و نبوّت و معاد اشاره شده است، ولی در سوره یاسین، این سه عقیده یعنی اعتقاد به توحید، نبوّت و معاد، به نحو جامع و بالغ آمده است و احتمالاً به همین علّت سوره‌ی یاسین در قرآن مثل قلب است در بدن انسان.


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,



ششمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي
نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391
بازدید : 721
نویسنده : میثم حیدری
ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در شعبه اول دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ناصر سراج با اخذ آخرین دفاع 3 متهم به پایان رسید.
به گزارش مشرق ، ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در شعبه اول دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ناصر سراج آغاز شد.


فراهانی نماینده دادستان تهران در ابتدای ششمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی، اظهار داشت: فساد اقتصادی مولد بسیاری از جرایم و آثار آن بسیار گسترده است به همین دلیل متهمان این پرونده مستحق سنگین‌ترین مجازات هستند.

وی ادامه داد: این گروه عدم شفافیت در ثبت حساب‌ها و اموال خود را داشتند که نشان‌دهنده عدم فعالیت اقتصادی سالم و صحیح است. این شرکت در بسیاری از موارد به دنبال فرار مالیاتی و کتمان همه فعالیت‌ها بوده‌اند و نه‌تنها وجوه دریافتی از بانک‌ها را در تولید مصرف نکردند بلکه آن را در مسیر مقاصد شخصی و غیرتولیدی هزینه‌ کردند.

فراهانی گفت: هیچ کدام از وجوه دریافت شده از بانک‌ها که به نام گروه ملی بوده در همان جا مصرف نشده و اعضای این گروه در مواجهه با افراد مختلف فعالیت خود را محرمانه خوانده تا کسی از آنها توضیح نخواهد. این گروه همواره سعی کرده حسابرسی شرکت‌های صوری را جزیره‌ای انجام دهد که سرانجام این کار فرار مالیاتی بوده است.

:: برچسب‌ها: ششمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي ,



مذاکرات استانبول و رویکرد مثبت 1+5
نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391
بازدید : 808
نویسنده : میثم حیدری

 

 

دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 در استانبول در حالی به پایان رسید که این‌بار هر دو طرف بر مثبت بودن این مذاکرات صحه گذاشتند که نمود بارز آن را می توان در تداوم آن در ماه‌های آتی در بغداد مشاهده کرد.


 

مذاکرات استانبول

 

ایران و گروه1+5 روز گذشته پس از مباحث فراوان مطرح شده و بعضا تقابل‌های ایجاد شده، دور جدید مذاکرات خود به میزبانی ترکیه را در شهر استانبول برگزار کردند. این دور از مذاکرات به دلیل عدم تقابل مورد توجه هر دو طرف قرار گرفت و زمینه را برای تفاهم و توافق در مورد موضوعات مورد علاقه و از جمله بحث هسته‌یی فراهم آورد. نمایندگان کشورهای عضو نیز در مذاکراتی دو جانبه بر مثبت بودن این مساله تاکید کردند و فضا به گونه‌ای مثبت برای رسیدن به توافق و تفاهم به پیش رفت. در این راستا سخنگوی كاترین اشتون درباره‌ی دور اول مذاكرات گفت که مذاكرات در فضایی مثبت برگزار شد. این فضای مثبت تا بدانجا مورد توجه قرار گرفت که نماینده آمریکا خواستار دیدار دوجانبه با جلیلی، نماینده ایران در ان مذاکرات، شد که البته مورد توجه قرار نگرفت. بسیاری از ناظران سیاسی بر این اعتقادند که طرح چنین خواسته‌ای نشان از مثبت بودن فضای مذاکرات و رویکرد مثبت طرف مقابل می باشد.

نمایندگان کشورهای عضو نیز در مذاکراتی دو جانبه بر مثبت بودن این مساله تاکید کردند و فضا به گونه‌ای مثبت برای رسیدن به توافق و تفاهم به پیش رفت. در این راستا سخنگوی كاترین اشتون درباره‌ی دور اول مذاكرات گفت که مذاكرات در فضایی مثبت برگزار شد

نکته‌ای که در این مذاکرات باید مو.رد توجه قرار می گرفت عدم پیگیری رویکرد مذاکره برای مذاکره بود که به نظر می رسد با توجه به فضای ایجاد شده و نتایج حاصل، چنین مقوله‌ای مطرح نبوده است. اگرچه طرف غربی همواره بر این موضع خود استوار بوده اما ایستادگی ایران بر روی حقوق هسته‌یی اش آنها ار از اتخاذ چنین رویکردی تا حدودی منصرف ساخته است.

مذاکرات استانبول

 

در دور دوم مذاکرات نیز که شب گذشته پایان یافت دو طرف توافق کردند که سوم خرداد در بغداد با دستور کار گفت‌وگو برای تدوین یک مدالیته جامع مذاکره را ادامه دهند. به نظر می رسد بتوان از گذرگاه تدوین چنین مدالیته‌ای با دیگر فضای اعتماد را میان دو طرف برقرار ساخت. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که ایران همواره بر تداوم مذاکرات و گفت‌وگو برای حل به اصطلاح نگرانی‌های جامعه بین‌الملل(که به نوبه خود دارای بحث های مفصلی است) آماده است و در مقابل این همواره طرف مقابل بوده است که زبان تهدید گشوده و تقابل را بر تفاهم برگزیده است.


:: برچسب‌ها: مذاکرات استانبول و رویکرد مثبت 1+5 ,



نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391
بازدید : 1439
نویسنده : میثم حیدری

 حريص با جهاني گرسنه است و قانع با ناني سير.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: سخن ,



نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1391
بازدید : 1116
نویسنده : میثم حیدری

 خيلي ها نميخواهند پيش از توبه كردن بميرند اما تا دم مرگ هم توبه نميكنند


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ,



چند راهکار برای تربیت نفس
نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1391
بازدید : 809
نویسنده : میثم حیدری

 

چند راهکار برای تربیت نفس

 

نفس

 

خواسته های نفس و چگونگی تعامل با آنها از موضوعات مهم تربیتی است که نظرات گوناگون و بعضا متضادی درباره آن ارائه شده است. برخی میدان دادن به نفس را توصیه می کنند و برخی دیگر با تعبیر کشتن، مبارزه با خواسته های نفس را بر گزیده اند.

در اسلام نه سخن از افراط است و نه تفریط. دستوری که اسلام می دهد تربیت نفس است؛ تربیتی که دستور و روش کار آن را عقل و نقل (آیات و روایات) بیان می کند.

در این راستا امیرالمؤمنین علیه السلام به عنوان امام و بیان کننده آموزه های وحیانی راهکارهایی بیان کرده اند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

 


 

عادت دادن نفس به تحمل سختی ها

امیرالمؤمنین علیه السلام خطاب به امام حسن علیه السلام می نویسد:

عَوِّدْ نَفْسَكَ [الصَّبْرَ] التَّصَبُّرَ عَلَى الْمَكْرُوهِ وَ نِعْمَ الْخُلُقُ التَّصَبُرُ فِی الْحَق‏(1)

عَوِّدْ نَفْسَكَ یعنی عادت بده خودت را. در برخی کتابها الصَّبْرَ آمده که معنایش روشن است یعنی تحمل کردن ولی در برخی نسخه ها واژه التَّصَبُّرَ آمده که علامه مجلسی در توضیح آن می نویسد: المراد بالتصبر تحمل الصبر بتكلف و مشقة لكونه غیر خلق؛ منظور از تَصَبُّر تحمل کردن صبر است آن هم با سختی و مشقت چرا که هنوز جزء خُُلق و خوی فرد در نیامده است.(2) عَلَى الْمَكْرُوهِ هم ؛ یعنی نسبت به چیزی که آن را نمی پسندد و از آن فراری است.

امیرالمومنین علیه السلام در این فراز، سفارش می کند که نفس را با عادت دادن به خوبی ها تربیت کنیم که یکی از این عادات پسندیده عادت دادن نفس به صبر کردن است.

در حدیثی که امیرالمومنین علیه السلام از رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل می کند می فرماید: الصَّبْرُ ثَلَاثَةٌ صَبْرٌ عِنْدَ الْمُصِیبَةِ وَ صَبْرٌ عَلَى الطَّاعَةِ وَ صَبْرٌ عَنِ الْمَعْصِیَة ؛ صبر سه گونه است صبر هنگامی که مصیبتی رخ دهد و صبر بر سختی و دوام طاعت و بندگی خدا و نیز صبر در برابر گناه و معصیت.(3) از آنجا که نوع انسان ها در گام های نخست تربیت دینی، در برابر این سه عنوان، یعنی مصیبت ها، عبادات و گناهان، کم طاقتند و یا اصلا تحمل آن را ندارند؛ از این رو امیرالمؤمنین علیه السلام توصیه می کند که برای رسیدن به یک تربیت دینی مطلوب باید این نفس را تربیت کرد که یکی از راهکارهای تربیتی عادت دادن آن به صبر کردن است.


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: نفس ,



امام خامنه اي
نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391
بازدید : 937
نویسنده : میثم حیدری

امروز زنده نگه داشتن ياد شهدا كم تر از شهادت نيست


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ,



تصاویر / پرسه در بهشت زهرا
نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391
بازدید : 797
نویسنده : میثم حیدری

برش هایی است از پرسه زدن های عکاس بسیجی «روح الله خسروی نژاد» در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران که اختصاصا در اختیار مشرق قرار گرفته اند . توضیحات بیشتر اضافه است. فقط چشمانتان را منور کنید و شادی ارواح پاک این شهسواران آفرینش صلوات
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، تصاویر زیر ، برش هایی است از پرسه زدن های عکاس بسیجی«روح الله خسروی نژاد» در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران که اختصاصا در اختیار مشرق قرار گرفته اند . توضیحات بیشتر اضافه است. فقط چشمانتان را منور کنید و شادی ارواح پاک این شهسواران آفرینش صلوات

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: شهدا ,



آثار و بركات صلوات
نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391
بازدید : 891
نویسنده : میثم حیدری

  نام كتاب : آثار و بركات صلوات در دنيا، برزخ و قيامت
نام نويسنده : عباس عزيزى
مقدمه
صلوات يعنى چه ؟
صلوات چه اثرى در روح انسان دارد؟
صلوات چه ذكرى است ؟
صلوات چه آثارى در دنيا و برزخ و قيامت دارد؟
صلوات يعنى پيامبر و آل او.
صلوات بهترين هديه از طرف خداوند براى انسان است .
صلوات تحفه اى از بهشت است .
صلوات روح را جلا مى دهد.
صلوات عطرى است كه دهان انسان را خوشبو مى كند.
صلوات نورى در بهشت است .
صلوات نور پل صراط است .
صلوات شفيع انسان است .
صلوات ذكر الهى است .


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: آثار و بركات صلوات ,



تعداد صفحات : 43