پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود PESEdit 2012 Patch v3.3 - به روزرسانی PES 2012
نوشته شده در جمعه 8 ارديبهشت 1391
بازدید : 923
نویسنده : میثم حیدری

 

 

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.3 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید. 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: pes2012 , pesedit , update pes , آبدیت , به روزرسانی pes 2012 , دانلود pesedit 2012 ,



بازدید : 848
نویسنده : میثم حیدری
مراسم شام غریبان شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها (1391/02/06)  

 

در شام غریبان شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم با شکوه سوگواری و عزاداری بانوی عصمت و پاکدامنی، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد.
در این مراسم پر فیض و معنوی که در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شد عظمت و غربت خاندان اهل بیت علیهم السلام تبیین شد و عزاداران در سوگ مصائب دخت گرامی پیامبر اسلام گریستند و عزاداری کردند.
این مراسم که از یکشنبه شب آغاز شده است تا پنجشنبه 7 اردیبهشت در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.


 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مراسم شام غریبان شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها (1391/02/06) , امام خامنه اي , خبر ,



دانلود Incredible Mars 3D Screensaver - تماشای سیاره مریخ
نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
بازدید : 940
نویسنده : میثم حیدری

 

 

Incredible Mars 3D Screensaver یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذاب و البته با کیفیتی است که با موضوع تصاویر سه بعدی سیاره مریخ قدم به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد. این تصاویر که بسیار هم با کیفیت و زیبا هستند از جهات مختلف سیاره مریخ را به تصویر می کشند ؛ تماشای مریخ با تمامی رنگ هایی که در آن به کار رفته و قدرت خداوند در پیدایش این سیاره زیبا علاوه بر این که از پیکسل های صفحه نمایش جلوگیری می کند می تواند آرامشی دلنشین هم به کاربران دهد. دو حالت نمایشی هم برای این اسکرین سیور در نظر گرفته شده که با زدن کلید F1 می توان وارد تنظیمات شده و یکی از آن ها را اعمال نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Incredible Mars 3D Screensaver:
- کیفیت بسیار بالای تصاویر
- نمایش و مشاهده تمامی اجزای سازنده سیاره زیبای مریخ
- دو حالت نمایش با امکان انتخاب کاربر
- پرواز در فضای بیکران در این محافظ صفحه نمایش
- نمایش سه بعدی مریخ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

لینک های دانلود


دانلود رايگان با لينک مستقيم - 10.20 مگابايت
 | لينک كمكي

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: screensaver , محافظ صفحه نمایش , اسکرین سیور , اسکرین سیور مریخ , دانلود Incredible Mars 3D Screensaver , دانلود screen saver ,



الگوی امام زمان(عج) کیست؟
نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
بازدید : 875
نویسنده : میثم حیدری

 

حضرت فاطمه

 

خداوند در قران الگوهای فراوانی را به ما معرفی کرده است که هر یک از آنها دنیایی از خوبی ها هستند. از پیامبرانی همچون ابراهیم و اسماعیل و یعقوب و یوسف و موسی و عیسی و یونس و هود و صالح علیهم السلام گرفته تا گل سرسبد آفرینش یعنی پیامبر عظیم الشان اسلام صلّی الله علیه و آله، از زنان قهرمانی همچون هاجر و مریم و آسیه گرفته تا مردان بزرگی همچون طالوت و لقمان همه و همه شخصیت های برجسته تاریخند که ارزش الگو پذیری را خواهند داشت.

 

الگوهای صبر و استقامت، جوانمردی و ایثار، کار و تلاش، مردانگی و گذشت، تقوی و پرهیزگاری، شهامت و رشادت، صفا و صمیمیت، مهربانی و عطوفت و خلاصه هر آنچه که در زیبایی های انسانی می توان یافت.

اما در میان این همه گل، خداوند دو تن را به خصوص نام برده تا نشان دهد که آنها الگوی تمام عیار انسانیتند. نخست، بت شکن بزرگ تاریخ حضرت ابراهیم علیه السلام است که در مورد او در سوره ممتحنه آیه 4 چنین می فرماید:

«قَدْ كانَتْ لَكُمْ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ فی‏ إِبْراهیمَ وَ الَّذینَ مَعَهُ ...» ؛ «به یقین براى شما در (پیروی از) ابراهیم و كسانى كه با او بودند، سرمشق نیکویی است.»

ابراهیم علیه السلام شخصیتی است که توانست افزون بر جایگاه پیامبری، مقام امامت را هم به دست آورد و خود را به بلندای انسانیت برساند. اما نفر دوم، خاتم پیامبران و گل سرسبد آفرینش است. قرآن در سوره احزاب آیه 21 در این باره می فرماید:


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: امام , امام زمان , ظهور ,



خاطراتی از شهید شهریاری
نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
بازدید : 800
نویسنده : میثم حیدری

 


 

برخی افراد، شهید شهریاری را قبل از شهادتش خیلی خوب می‌شناختند. عده‌ای هم خیلی خوب می‌دانستند غنی سازی 20 درصد اورانیوم و بسیاری پیشرفت‌های علمی ایران در علوم هسته ای مدیون تلاش‌های اوست و اگر نباشد، از سرعت این پیشرفت‌ها کاسته خواهد شد.

 


 

شهيد شهرياري

 

نخست وزیر اسراییل و روسای موساد و سیا، تا موتور سوار مزدوری که بمب را به بدنه خودروی شهید شهریاری چسباند، همان‌هایی هستند که گفتند: ترور شهید شهریاری اقدامی غیر جنگی برای توقف پیشرفت ایران بوده است؛ همان‌هایی هستند که پس از شنیدن خبر ترور شهریاری، به خیال خودشان نفس راحتی کشیدند.

دسته دیگری هم بودند که وقتی خبر شهادت شهریاری را شنیدند، نفس در سینه‌هایشان حبس شد و در سینه ماند تا بغض هاشان بترکد و همراه با سیل اشک جاری شود. این‌ها هم شهریاری را خوب می‌شناختند.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پس از شهادت این استاد گرانقدر، خاطراتی از این شهید را گردآوری كرده است که در ادامه بخش‌هایی از خاطرات شهید دکتر مجید شهریاری از نظرتان می‌گذرد. این خاطرات روایت‌های نسل دوم است برای نسل سومی که شهریاری را با شهادتش شناختند.

 


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: خاطراتی از شهید شهریاری ,



بازدید : 765
نویسنده : میثم حیدری

 

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه امام خمینی (ره) (1391/02/05)  

مراسم عزاداریِ شب شهادت ریحانه ی رسول(ص) حضرت زهرای بتول سلام الله علیها امشب(سه شنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء، باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی و مرثیه سرایی و مداحی آقای محمود کریمی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد.
این مراسم که از یکشنبه 3 اردیبهشت شروع شده است تا پنجشنبه 7 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه امام خمینی (ره) (1391/02/05) ,



بازدید : 858
نویسنده : میثم حیدری

 

 

گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان در سال 1389 کار خود را در زمینه فرهنگی آغاز کرد. نخستین نرم افزاری که پرده برداری شد نرم افزار پارسی را پاس بداریم بود. بسته فرهنگی و نرم افزاری این گروه برای نگهداری و پرورش فرهنگ ایرانزمین فراهم گشته و این گروه هرگز دربرابر بهره گیری نادرست از این بسته نرم افزاری پاسخگو نخواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: Parsi ra pas bedarim , پارسی را پاس بداریم ,



تصاویر نسل جدید رباتها در نمایشگاه اقیانوس
نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
بازدید : 897
نویسنده : میثم حیدری

 درحالی که شهر یئوسو در کره جنوبی برای برگزاری نمایشگاه بزرگ اقیانوس و ساحل زنده با محوریت اقیانوسهای آینده آماده می‌شود پیش نمایشی از رباتهای کوچک و بزرگ، آبی و زمینی آن برگزار شد.

 
 
 
خبرگزاری مهر: درحالی که شهر یئوسو در کره جنوبی برای برگزاری نمایشگاه بزرگ اقیانوس و ساحل زنده با محوریت اقیانوسهای آینده آماده می‌شود پیش نمایشی از رباتهای کوچک و بزرگ، آبی و زمینی آن برگزار شد.

نمایشگاه یئوسو پیش نمایشی از 73 ربات خود از جمله ماهی ربات ، ستاره دریایی ربات و ربات فوتبالیست را به نمایش گذاشته است، اما گفته می شود ستاره این نمایش " نوی" ربات 6.7 متری است که یک تن وزن دارد و بازدید کنندگان تنها به زانوهای آن می رسند، این ربات می تواند به سایر رباتها دستور بدهد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ربات , عكس , تصاوير ربات , ربات , رباتهای هوشمند , گره جنوبی , عکس , تصاویر ,



تصاوير جديد دست گيري ارازل و اوباش تهران
نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
بازدید : 950
نویسنده : میثم حیدری



دیدار نخست وزیر عراق (1391/02/04)
نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
بازدید : 734
نویسنده : میثم حیدری

 

دیدار نخست وزیر عراق (1391/02/04)  

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در دیدار آقای نوری مالکی نخست وزیر عراق و هیأت همراه، با اشاره به اقتدار روزافزون عراق در دنیای عرب و منطقه آن را مایه خرسندی فراوان جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: تلاش برای افزایش اقتدار عراق بویژه از طریق  بسترسازی جهاد علمی مستمر و همچنین ایجاد نهضت سازندگی در سراسر عراق، موفقیتها و استحکام جایگاه ملت و دولت عراق را دو چندان خواهد کرد.
ایشان با تأکید بر اینکه برخی موضوعات و قضایای ماههای اخیر، مظهر اقتدار ملت و دولت عراق در دنیای عرب و اسلام بوده است، افزودند: خروج کامل نظامیان امریکایی از عراق از جمله این موضوعات و رویداد بسیار مهم و موفقیت بزرگی است که با استقامت دولت و نشان دادن اراده عمومی و ملی در عراق، به دست آمد.
رهبر انقلاب اسلامی برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در بغداد را یکی دیگر از زمینه های اقتدار عراق برشمردند و خاطرنشان کردند: برخی طرفها، تلاش گسترده ای را برای بیرون نشان دادن عراق از دنیای عرب انجام دادند اما با برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در بغداد، عراق اکنون در رأس این اتحادیه قرار دارد و نخست وزیر عراق رئیس اتحادیه عرب است.
ایشان با اشاره به سابقه و جایگ� �ه کهن عراق در دنیای عرب تأکید کردند: با توجه به این سابقه و استعدادهای طبیعی و انسانی عراق، بازگشت این کشور به جایگاه و اقتدار واقعی خود، دور از انتظار نیست.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اقتدار روزافزون عراق دشمنانی دارد، خاطرنشان کردند: اقتدار هر کشوری نیازمند پیش زمینه ها و ابزاری است که مهمترین آنها، پیشرفت علمی و سازندگی و خدمت رسانی به مردم است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تجربه بسیار خوب ایران در زمینه حرکت علمی و نتایج غیرقابل تصور آن، افزودند: باید در عراق که مرکز استعدادهای علمی دنیای عرب است، یک نهضت علمی آغاز شود و دانشگاهیان و نخبگان به سمت جهاد علمی سوق داده شوند.
ایشان درخصوص سازندگی نیز خاطرنشان کردند: باید با سازماندهی جوانان و ایجاد زمینه های لازم، یک نهضت سازندگی و خدمت به مردم، در سراسر عراق آغاز شود.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان تأکید کردند: افق آینده برای مردم عراق، درخشان تر از شرایط کنونی خواهد بود.
آقای نوری مالکی نخست وزیر عراق نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به مذاکرات خود در تهران اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند روابط ایران و عراق در زمینه های مختلف گسترش پیدا کرده و هیأتهای مختلف صنعتی و تجاری از دو کشور دائماً در حال رفت و آمد و رایزنی هستند.
نخست وزیر عراق اظهار امیدواری کرد: مذاکرات تهران زمینه ساز گسترش بیش از پیش همکاریهای ایران و عراق شود


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: دیدار نخست وزیر عراق , خبر روز ,



عکس روز : بی رحمی طبیعت...
نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
بازدید : 740
نویسنده : میثم حیدری

  عکس روز : بی رحمی طبیعت...

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: عكس پرنده , پرندگان وحشي ,



فاطمه (س) در کلام الهی
نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
بازدید : 727
نویسنده : میثم حیدری

 

قرآن مجید که کلام راستین خداست و در نهایت اتقان و درستی قرار دارد، بی هیچ شک و شائبه‌ای بازگوکننده حقایقی است که ذهن بشری از نیل به بسیاری از آن‌ها، عاجز و ناتوان است. فاطمه زهرا (س) نیز حقیقتی بی مانند دارد که جز در سایه سار قرآن و کلام معصومان نمی‌توان بدان دست یافت.

 


 

حضرت فاطمه زهرا

 

بدین لحاظ در این مجال به بررسی برخی از آیات قرآن و بیان پاره‌ای از این حقایق می‌پردازیم.

خانه فاطمه (س) جلوه گاه نور هدایت الهی

قرآن کریم، خداوند را نور آسمان‌ها و زمین می‌خواند و تصریح می‌کند که او هر فردی را که بخواهد، به نور خویش هدایت می‌کند. در ادامه می‌فرماید: «[این نور هدایت] در خانه‌هایی است که خداوند اذن فرموده است رفعت بیابند؛ خانه‌هایی که نام خدا در آن‌ها ذکر می‌شود و مردانی که تجارت و معامله، آنان را از یاد الهی غافل نمی‌کند و می‌ترسند از روزی که در آن، دل‌ها و چشم‌ها زیر و رو می‌شود، صبح و شام در آن‌ها، تسبیح او می‌گویند.»(1)

هنگامی که پیامبر خدا (ص) آیات مذکور را تلاوت کرد، یکی از اطرافیان حضرت پرسید: یا رسول الله! این خانه‌ها کدام خانه‌هایند؟ فرمود: «خانه های انبیا». ابوبکر برخاست و گفت: یا رسول الله! آیا خانه فاطمه و علی از مصادیق این آیه است؟ پاسخ شنید: «آری، از برترین مصادیق آن است.»(2)


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: حضرت , فاطمه ,



بدون شرح
نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
بازدید : 920
نویسنده : میثم حیدری

استفاده از آهنگ خواننده زير زميني و خالتور در برنامه ي كلاغ نيوز  شبكه سه سيما 

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ساسي مانكن , آهنگ رپ , خالتور , ,



يك اطفاق
نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
بازدید : 1202
نویسنده : میثم حیدری

 يك اطفاق جالب در برنامه زنده تلويزيون خارجي 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , طنز , ,
:: برچسب‌ها: سوتي , سوتي در تلويزيون , دانلود سوتي ,



دانلود Mozilla Firefox v12.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا
نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
بازدید : 774
نویسنده : میثم حیدری



تعداد صفحات : 43